کشف بیش از 10 هزار لیتر کود مایع قاچاق در شهرستان پارس‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد از کشف 10 هزار و 888 لیتر کود مایع قاچاق و تقلبی در بازرسی از یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷ 26 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، فیروز محمودی، عصر امروز در جمع خبرنگاران قاچاق کالا را یکی از آفات و موانع مهم در مسیر تولید ملی دانسته و اظهار کرد: ۱۰ هزار و ۸۸۸ لیتر کود مایع قاچاق و تقلبی در بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان پارس آباد کشف شد و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع می‌کند.

وی در ادامه به دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی کود مایع توسط متصدی یک واحد صنفی در شهر پارس‌آباد و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام بررسی‌های لازم و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی و تشکیل اکیپ عملیاتی با همراهی نماینده و کارشناس اداره آب و خاک به آدرس این مغازه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد از کشف کود مایع قاچاق و تقلبی در بازرسی از این مغازه، با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کردند؛ افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

محمودی در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب قاچاق کالا توسط افراد سودجو، مراتب را سریعاً به پلیس با تماس تلفنی با شماره ۱۱۰ اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار