تخریب ۲۹ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان سامان

مدیر جهاد کشاورزی سامان از تخریب ۲۹ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای این اقدام یک هزار و ۸۱۰ مترمربع از اراضی کشاورزی باغی آزادسازی شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 05 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت الله رئیسی از تخریب ۲۹ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی سامان خبر داد و گفت: در راستای این اقدام یک هزار و ۸۱۰ مترمربع از اراضی کشاورزی باغی این شهرستان آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان ادامه داد: این ساخت و ساز‌های غیرمجاز شامل اتاقک، دیوارکشی، محوطه‌سازی، سکوسازی و آلاچیق در روستا‌های دو بخش مرکزی و زاینده‌رود بود که تخریب و قلع و قمع شد.

وی افزود: این اقدام شامل ۱۵ مورد اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی و ۱۴ مورد با حکم قطعی قضایی بود که طبق دستور مقام قضایی و با همکاری نیروی انتظامی به همراه یگان حفاظت جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری و همکاران امور اراضی شهرستان سامان اجرایی شد.

رئیسی عنوان کرد: اقدامات موثر و جدی در راستای حفظ و حراست از باغات و اراضی کشاورزی همچنین تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات شهرستان سامان ادامه خواهد داشت و با متخلفان این حوزه برخورد می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم شهرستان سامان هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی را می‌توانند از طریق تلفن ۱۳۱ اطلاع دهند تا از سودجویی ‏برخی افراد و تخریب اراضی ارزشمند کشاورزی که ضامن امنیت غذایی جامعه است جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار