چاپ کتاب«پیک افتخار» با ۶۴ عنوان

مدیرعامل بنیاد فرهنگی آیه‌های ایثار و تلاش، بخش ادبیات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و مقاومت را یکی از بخش‌های فعالیت این بنیاد برشمرد و گفت: در این راستا کتاب «پیک افتخار» با ۶۴ عنوان به زیر چاپ رفته است.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 08 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، فرح‌روز فاتحی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی آیه‌های ایثار و تلاش ظهر امروز در آیین اختتامیه کنگره بین‌المللی شعر زنان عاشورایی که با حضور جمعی از شاعران ملی و استانی در زنجان برگزار شد با اشاره به آغاز فعالیت‌های این بنیاد از سال ۸۰ اظهار داشت: بنیاد فرهنگی آیه‌های ایثار و تلاش به صورت ملی در حوزه‌های ترویج ایثار و شهادت فعالیت می‌کند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی آیه‌های ایثار و تلاش به عضویت زنان ایثارگر از سراسر کشور در این بنیاد اشاره کرد و گفت: فعالیت این بنیاد در چند بخش است که یکی از بخش‌ها بخش ادبیات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و مقاومت است.

وی با بیان اینکه در بخش مذکور یکی از کتاب‌های که چاپ شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است «پیک افتخار» است، گفت: ۶۴ عنوان از این کتاب چاپ و توزیع شده است.

فاتحی با اشاره به هفتمین دوره برگزاری کنگره شعر زنان عاشورایی گفت: دو دوره این کنگره در مشهد یک دوره در شیراز و هفتمین دوره آن در زنجان و بقیه دوره‌ها در تهران برگزار شده است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی آیه‌های ایثار و تلاش با بیان اینکه هر ساله در برگزاری کنگره فرمایشات مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار می‌دهیم و طبق فرمایشات رهبری امسال این کنگره با محوریت شخصیت حضرت خدیجه (س) برگزار شد، ادامه داد: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از سراسر کشور عضو بنیاد هستند که اعضا، خانواده‌های ایثارگر هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار