انقلاب اسلامی ایران موجب امنیت کشور شد

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران موجب امنیت کشور شد، گفت: امروزه به درجه‌ای از قدرت و اقتدار رسیده‌ایم که آمریکا توان مقابله با کشور ما را ندارد.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ 19 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، سردار جهانبخش کرمی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز پرستار که در بیمارستان بهمن زنجان برگزار شد، افزود: امنیت نعمت بزرگی است که همه باید قدر آن را بدانیم و تمام تلاش خود را در هر سنگری برای صیانت و حفاظت از آن به کار بگیریم.

وی با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: امروز به برکت حضور بسیج در میدان، خدمات بسیاری در کشور به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ارائه می‌شود.

کرمی در ادامه با تبریک روز پرستار، افزود:سال‌های پرافتخار حماسه دفاع مقدس و حضور مخلصانه گروه‌های درمانی و به خصوص پرستاران در بیمارستان‌های صحرایی و پست‌های اورژانس و شهادت صد‌ها نفر از گروه پرستاری در این راه، همچون نشانی پرفروغ بر سینه افتخارات جامعه پزشکی و پرستاری کشور می‌درخشد.

وی گفت: روز پرستار فرصت مغتنمی برای تقدیر از خدمات و مجاهدت‌های بی‌بدیل این گروه از کارکنان زحمت‌کش و جان بر کف و تشکر خالصانه از همراهی و همدلی خانواده‌های این عزیزان در عرصه حساس و پیچیده مراقبت‌های درمانی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به نقش تاثیرگذار پرستاران در سلامت جامعه، بیان کرد: با این وجود متاسفانه امروز شاهد بمباران مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از طرف رژیم صهیونیستی هستیم.

سردار کرمی در ادامه به شرایط بیمارستان بهمن اشاره کرد و گفت: این بیمارستان به نام سپاه است، اما در واقع برای مردم است و مردم صاحب آن هستند که یکی از برنامه‌های سپاه بهتر شدن خدمات قابل ارائه در این بیمارستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار