تخصیص 339 تن سهمیه برنج و شکر برای استان زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از صدور مجوز فروش استانی 339 تن برنج و شکر با هدف تامین تقاضای شهروندان عزیز زنجانی برای مصرف در آذرماه سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 09 December 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اظهار کرد: ۳۳۹ تن برنج و شکر سفید از محل ذخایر راهبردی کشور، متناسب با موجودی انبار‌ها و با قیمت مصوب و تمام شده درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بیان کرد: ۱۸۹ تن برنج هندی دانه بلند «۱۱۲۱» برای مشتریان عمومی، صنوف توزیعی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه‌ها، تعاونی‌ها و غرفه میادین تره بار در راستای وظایف و ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: ۱۵۰ تن شکر تخصیصی برای مشتریان عمومی، صنوف توزیعی و تولیدی، عاملین توزیع (حقیقی و حقوقی)، مراکز خیریه و بهزیستی، تعاونی ها، واحد‌های تولیدی محصولات شکر و فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در راستای وظایف و ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص و توزیع می‌شود.

زمانی خاطرنشان کرد: عاملین توزیع بعد از معرفی سازمان جهاد کشاورزی و دریافت برنج و شکر و انجام بسته بندی، کالای مورد نیاز مردم را به مراکز فروش، توزیع خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار