لزوم بازنگری در حق‌الزحمه پرداختی به کارشناسان کنترل باشگاه‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بر لزوم پایش و کنترل باشگاه‌ها در بخش عرضه مواد نیروزا گفت: بازنگری در حق الزحمه پرداختی به کارشناسان از راه‌کارهای ترغیب حضور مستمر آن‌ها است.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 19 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ظهر امروز در مجمع انتخاباتی ریاست هیات پزشکی و ورزشی استان با تقدیر از نظامندی موجود در هیات پزشکی و ورزشی زنجان اظهار کرد: این هیات جزو هیات‌های بدون حاشیه به شمار می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به شناخت عقبه هیات پزشکی و ورزشی استان به دلیل سرپرستی در آن اشاره و ابراز امیدواری کرد، این هیات به مانند دوره قبل موفق باشد.

وی با اشاره به حضور مرتب خود در باشگاه‌ها افزود: کنترل مواد نیروزای غیرمجاز در باشگاه‌ها نیازمند پایش و حضور مستمر کارشناسان است.

بازرگان تاکید کرد: ترغیب حضور کارشناسان در باشگاه‌ها نیازمند بازنگری در حق‌الزحمه این افراد است تا انگیزه لازم را برای فعالیت آن‌ها فراهم کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نکته بعدی در حوزه مواد نیروزا و مکمل‌ها را معرفی مکمل‌های مجاز دانست و ادامه داد: در این بخش ضمن انجام کار علمی، باید ورزشکاران را راهنمایی کرد.

وی بیمه کردن ورزشکاران را از شاخص‌های رتبه‌بندی ورزش در استان‌ها عنوان کرد و افزود: باید به بعد تبلیغی این مهم توجه شود چرا که اغلب از خدمات قابل ارائه در قبال حق بیمه بی‌اطلاع هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار