جذب ۶۰ درصدی تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در شهرستان کیار

مدیر جهاد کشاورزی کیار گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۶ میلیارد تومان به متقاضیان تسهیلات تجهیز و توسعه مکانیزاسیون در این شهرستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۴۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸ 28 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، امرالله اسماعیلی از جذب ۶۰ درصدی تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در کیار خبر داد و گفت: ۶ میلیارد تومان تسهیلات در قالب خط اعتباری مکانیزاسیون از ابتدای سال تا کنون به کشاورزان این شهرستان پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی کیار ادامه داد: طی سال جاری بودجه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برای تجهیز و توسعه مکانیزاسیون کشاورزی این شهرستان پیش‌بینی شده است که از این میزان تا کنون حدود ۶ میلیارد تومان به کشاورزان متقاضی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از تجهیزات نوین کشاورزی از ارکان توسعه و تولید پایدار در بخش کشاورزی است، افزود: این مبلغ در قالب ۱۲۰ پرونده شامل ماشین‌آلات زیربخش‌های زراعی، باغی و شیلات به بانک‌های عامل کشاورزی کیار ارسال شده که انتظار می‌رود پس از طی مراحل اداری بانکی باقی‌مانده اعتبار در نظر گرفته شده نیز به طور کامل جذب شده و موجب نوسازی و تجهیز هر چه بیشتر ناوگان مکانیزه کشاورزی در این شهرستان را فراهم سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار