به گزارش تابناک زنجان، محسن عسگری، نماینده تامالاختیار و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی وزیر جهاد کشاورزی بعدازظهر امروز در حاشیه میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی که در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برپا شده است، در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه نوع رویکردی که در میز ارتباطات مردمی وجود دارد این است که مجموعه مراجعان که درخواست رسیدگی به مطالبات دارند با حداکثر ظرفیت اقدامی، پاسخ دریافت کنند، اظهار داشت: در این راستا باتوجهبه روابط بخشی و بینبخشی که بین ارگانها وجود دارد از حداکثر ظرفیت استفاده میشود.
نماینده تامالاختیار و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: ۹۷ درصد درخواستها و مطالبات که در میز ارتباطات مردمی در اختیار نمایندگان تامالاختیار دستگاههای اجرایی در سفرهای استانی رئیسجمهور قرار میگیرد به لحاظ اقدامی و اغنائی مورد رسیدگی قرار میگیرند.
وی با بیان اینکه ۳ درصد درخواستهایی که بدون پاسخ نیز میماند عموما درخواستهای غیرمرتبط است، ادامه داد: بااینحال رویکرد اقدامی است و به لطف خداوند در این زمینه نیز به نتایج مطلوبی رسیده است.
عسگری با بیان اینکه با توجه به سفرهای استانی رئیس جمهور که در سال جاری به استانهای مختلف سطح کشور انجام شده در حدود ۱۴ هزار درخواست توسط بهرهبرداران بخش کشاورزی و مخاطبین ارائه شده است، اظهار داشت: بیشتر بحث تسهیلات مد نظر بوده است با این حال در این راستا مشکلاتی وجود دارد، اما باید بهرهبرداران را کمک کنیم تا بتوانند تسهیلات سرمایه در گردش و یا تسهیلات بیمه و خریدوفروش ادوات را دریافت کنند.
نماینده تامالاختیار و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: بخش منابع طبیعی، امور اراضی و امور دام نیز دارای بیشترین فراوانی درخواست رسیدگی هستند که البته با توجه به شرایط هر استان این موضوع متفاوت است.
وی افزود: از صبح امروز پنجشنبه ۱۴ مهرماه تا ساعت ۱۸ عصر روز شنبه ۱۶ دیماه میز ارتباطات مردمی در خدمت بهرهبرداران بخش کشاورزی و عموم مردم استان زنجان است و امیدواریم در استان زنجان نیز مثمرثمر واقع شویم.