صلح و سازش در ۵۰ فقره پرونده در شهرستان دیر

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۰ فقره پرونده قضایی با همت بلند کانون بسیج حقوقدانان شهرستان دیر حل و فصل شده است.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱ 11 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی‌نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در یک گام مهم به سوی ترویج عدالت و حل و فصل آرام دعاوی حقوقی، بسیج حقوقدانان شهرستان دیر با همت بلند خود و با همکاری صلح یاران، از ابتدای سال تاکنون موفقیت در ۵۰ پرونده قضایی به راه حل‌های صلح آمیز و سازشی دست یافتند.

وی افزود: این پرونده‌ها نمونه‌هایی هستند که با مشارکت فعال طرفین و با بهره‌گیری از تخصص حقوقدانان، توانسته‌ایم به سرعت و به نحوی کارآمد به راه‌حل‌های منصفانه دست یابیم.

حسینی‌نیا ادامه داد: صلح و سازش در پرونده‌های زوجین، پرونده‌های دعاوی مالی، کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و آموزش عمومی حقوق از جمله اقدامات این کانون در شهرستان است.

فرمانده سپاه شهرستان دیر در پایان با تاکید بر ترویج فرهنگ ایجاد گفتگو و مذاکره برای افزایش تعداد پرونده‌های صلح و سازش، تصریح کرد: آگاهی افراد از مزایای حل و فصل مسائل به شیوه صلح‌آمیز، پله‌ای به سوی افزایش تعداد پرونده‌های موفق در این زمینه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار