آسیب‌شناسی زمان پاسخگویی را کاهش می‌دهد

معاون حفاظت و امور اراضی استان زنجان گفت: با آسیب‌شناسی می‌توانیم زمان پاسخگویی را کاهش دهیم.
کد خبر: ۱۱۵۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳ 14 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، مسعود رسولی امروز (چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه) در جلسه پنجره واحد مدیریت زمین که در راستا بررسی مشکلات مربوط به اقدامات حفاظتی و روند حقوقی پرونده‌های تخلف تشکیل شد، اظهار کرد: این جلسه تخصصی جهت بررسی مشکلات حقوقی زیر سامانه پایش اراضی، با دستگاه‌های فعال و بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در بخش حقوقی زیرسامانه پایش اراضی پنجره واحد مدیریت زمین تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: مشکلات حقوقی زیرسامانه مذکور مانند عدم شناسایی برخی متخلفان، طولانی شدن روند ثبت و بررسی پرونده‌ها در دادگاه برخی شهرستان‌ها و.. بررسی شد.

رسولی اظهار کرد: در خصوص وضعیت در مجموع ۳۸۱ تعداد ارجاعات، ۳۷۳ مورد بازدید شده و ۲۳۱ مورد تخلف بوده و ۹۹ مورد پرونده حقوقی در سامانه بارگزاری شده است.

وی با تاکید بر اینکه با آسیب‌شناسی می‌توانیم زمان پاسخگویی را کاهش دهیم، اضافه کرد: در صورت نیاز می‌توانیم از توان نیرو‌های پیشگیری از جرم استفاده کنیم؛ با آسیب‌شناسی و شناسایی مشکلات می‌توانیم وظایف را مطلوب‌تر انجام دهیم.

معاون حفاظت و امور اراضی استان زنجان با بیان اینکه دستگاه‌ها میانگین زمانی عملکرد گشت و حقوقی را به تفکیک شهرستانی به دستگاه‌ها ارسال کنند تا نسبت به کاهش آن اقدام کنند، تشریح کرد: دستگاه‌ها در صورت عدم اطلاع از کد ملی متخلف، از طریق مکاتبه با دادستانی و ثبت احوال نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

رسولی خاطرنشان کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به‌صورت پیوسته توسط دستگاه‌های نظارتی بررسی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار