بهره‌مندی دانش‌آموزان چهارمحال‌وبختیاری از طرح «مهراد»

طرح «مهراد» در راستای توانمندسازی معلمان ابتدایی با رویکرد کیفیت‌بخشی به آموزش دانش‌آموزان دارای مشکلات هیجانی، رفتاری، اختلالات یادگیری و دانش‌آموزان دیرآموز در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱ 19 February 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، نصرت‌الله محمودی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: گام دوم طرح «مهراد» در راستای توانمندسازی معلمان ابتدایی با رویکرد کیفیت‌بخشی به آموزش دانش‌آموزان دارای مشکلات هیجانی، رفتاری، اختلالات یادگیری و دانش‌آموزان دیرآموز در آموزش و پرورش استان در دو قطب شهرکرد و لردگان برگزار شد.

محمودی افزود: برنامه «مهراد» به‌منظور کاهش نرخ تکرار پایه و ترک تحصیل و ارتقای شاخص‌های کارایی درونی آموزش و پرورش دوره ابتدایی و ایجاد آمادگی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه، نیازمند توجه خاص آموزشی یا دانش‌آموزان دیرآموز و مشکلات هیجانی رفتاری، برای ورود به اجتماع و زندگی کردن در کنار سایر افراد جامعه برگزار می‌شود.

وی گفت: در این طرح ۵ نفر از آموزگاران توانمند استان، در دوره مدرسی کشوری شرکت کردند و پس از شبکه‌سازی در نواحی و شهرستان‌ها، با آموزش ۴۷ نفر از معلمان میانی اطلاعات لازم را به مخاطبین خود انتقال دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار