دستگاه‌های اجرایی 6 صبح فعالیتسان را شروع می کنند

دستگاه‌های اجرایی فارس با هدف مدیریت مصرف برق ، فعالیت خود را از ۶ صبح فردا آغاز می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۶۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵ 04 June 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ساعت آغاز به کار و خاتمه فعالیت همه دستگاه‌های اجرایی شامل بانکها، شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های عمومی از فردا چهارشنبه شانزدهم خرداد به مدت سه ماه از ساعت ۶ صبح آغاز می شود و ساعت ۱۳ به پایان می رسد.

بر اساس مصوبه هیئت دولت، برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی دمای محیط در دستگاه های اجرایی روی دمای آسایش یعنی ۲۴ درجه تنظیم می‌شود و اداره ‎ها باید در ساعات کاری ، مصارف خود را ۳۰ درصد و پس از پایان ساعات کاری، ۶۰ درصد کاهش دهند.

محسن نعمتی افزود: بیمارستان ها، مراکز امدادی، خدمات امداد جاده ای، مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس، شعب بانک ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی و مراکز انتظامی، و بخش عملیاتی خدمات پست، طبق روال قبل ارائه خدمت می‌کنند.
وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی مکلفند تا پایان شهریور امسال، برنامه دورکاری کارکنانی را که قوانین و شیوه نامه‌های دورکاری را در روز‌های پنج شنبه رعایت کرده اند، اجرا و باقیمانده ساعات را به صورت دورکاری تعریف کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی مکلفند از یک ساعت قبل از خاتمه کار و در مناطق گرمسیری همزمان با پایان کار، دستگاه‌های سرمایشی را خاموش کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار