دادستان کرمانشاه:

دستگیری باند جعل اسناد در کرمانشاه/ دستگاه قضا با جاعلین اسناد برخورد جدی خواهد کرد

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بااشاره به دستگیری باند جعل اسناد کرمانشاه، گفت: دستگاه قضا با جاعلین اسناد برخورد جدی خواهد داشت. 
کد خبر: ۱۱۷۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱ 13 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حمیدرضا کریمی صبح امروز پنج‌شنبه (۲۴ خردادماه) در جمع خبرنگاران از دستگیری باند جعل اسناد در استان خبرداد و اظهارکرد: با کار اطلاعاتی ضابطین دستگاه قضایی یک باند حرفه ای و سازمان یافته جعل اسناد در استان شناسایی و مورد رصد شبانه روزی قرار گرفتند. 

وی افزود: سرانجام با دستور مقام قضایی این باند توسط ضابطین دستگاه قضایی دستگیر و هم اکنون در بازداشت به سر می برند. 

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: اعضای این باند سه نفره از مجرمین سابقه دار در سطح کشور هستند که اقدام به جعل اسناد دولتی همچون کارت پایان خدمت، گواهینامه و مدارک تحصیلی می کرده اند. 

وی خاطرنشان کرد: در زمان دستگیری این باند، از آنها تعدادی گواهینامه جعلی به همراه مهرهای مختلف به منظور جعل کشف شده است. 

کریمی اضافه کرد: این باند در پوشش خدمات عکاسی و فیلمبرداری مجالس فعالیت داشتند و از استان های مختلف کشور سفارش هایی برای جعل سند به آنها داده می شد. 

وی یادآورشد: اعضای این باند در حال حاضر با قرار وثیقه تحت نظر پلیس آگاهی برای تکمیل تحقیقات هستند و تمام تجهیزات جعل اسناد از آنها کشف و ضبط شده است.

دادستان کرمانشاه در پایان متذکرشد: دستگاه قضایی با جاعلین اسناد برخورد جدی خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار