استاندار مازندران: وظیفه مان بررسی و رفع مشکلات مردم است

استاندار مازندران با اشاره به بازدید از مرکز پرورش ماهیان آزاد کلاردشت، گفت که این مرکز افزایش ذخیره استراتژیک ۱۰ رودخانه شهرهای غرب مازندران را تامین می کند و ۲ هزار و ۷۰۰ ماهی مولد در آن گردآوری شده که از آنها سالیانه ۱۲۰ هزار بچه ماهی تولید و در رودخانه ها آزادسازی می شود.
کد خبر: ۱۱۷۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰ 20 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، یوسف نوری استاندار مازندران در سفر به غرب مازندران و دیدار با مردم این کلاردشت، اظهار کرد:

مردم کلاردشت توانمند، شهیدپرور و دارای صدق و صفا هستند که در شرایط سخت مناطق کوهستانی و صعب العبور زندگی می کنند و چرخه تولید و اقتصاد را می چرخانند.

وی افزود: مردم این دیار مهمان نواز هستند، نه تنها مهمانان داخلی بلکه مهمانان و توریست های خارجی زیادی را پذیرا هستند و وظیفه مان بررسی و رفع مشکلات مردم این دیار است.

نوری با بیان اینکه سعی می کنیم مشکلاتی که در این شهرستان پیگیری می شود را در سطح کلان استان و ملی پیگیری و مرتفع کنیم، تصریح کرد: ظرفیت بسیار خوبی برای گردشگری در این دیار داریم و باید زنجیره آن فعال تر شود.

نوری با اشاره به وجود برخی نارسایی در شهرستان کلاردشت، متذکر شد: در مورد تعریض و چهار خطه کردن جاده اصلی کلاردشت هفته گذشته در وزارت راه و شهرسازی با معاونان این وزارتخانه و معاون وزیر نیرو جلسه داشتیم تا مشکلات جاده اصلی حل شود و صورتجلسه ای هم تنظیم شد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه آمار تصادفات و فوتی ها در این مسیر نگران کننده است، یادآور شد: در مسیر تعریض و چهار خطه کردن محور کلاردشت - مرزن آباد موانعی وجود دارد که پس از مذاکرات با وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب مازندران، وزارت تامین لوله انجام شده تا کارشان زودتر شروع شده و با سرعت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه در این شهرستان بازدیدهای خوب و مطلوب داشتیم، افزود: مشکلات منطقه را احصا کرده و باید موارد در استان و پایتخت در وزارتخانه ها و هیات دولت رسیدگی و مرتفع شود.

استاندار مازندران با اشاره به بازدید از مرکز پرورش ماهیان آزاد کلاردشت، گفت: این مرکز افزایش ذخیره استراتژیک ۱۰ رودخانه شهرهای غرب مازندران را تامین می کند و ۲ هزار و ۷۰۰ ماهی مولد در آن گردآوری شده که از آنها سالیانه ۱۲۰ هزار بچه ماهی تولید و در رودخانه ها آزادسازی می شود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار