افتتاح ۳ پروژه در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

در سفر استاندار قم به سلفچگان ۲ پروژه در حوزه آرایشی بهداشتی با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار و همچنین طرح توسعه یک مجموعه خودروسازی(اتوبوس و کامیونت) افتتاح شد. با این سه طرح برای بیش از ۴۳۰ نفر در این منطقه ویژه اشتغال ایجاد شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵ 31 July 2024

به گزارش تابناک قم، سید محمد آقامیری در ادامه این افتتاح‌ها با فعالان اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان دیدار و در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفت. 

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری قم، نوسانات برق و تعطیلی کارخانه‌ها، سرمایه در گردش، مشکلات دریافت وام از بانک‌ها و مشکلات صادرات از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

استاندار قم همچنین امروز ۹ مردادماه با اهالی روستاهای جنداب، تاج خاتون، نیزار، اسلام آباد، قاضی آباد، زواریان، محمد بیک و نیجه در حسینیه سیدالشهدای روستای جنداب دیدار و گفتگو کرد. 

مهمترین دغدغه اهالی این روستاها بحث واگذاری زمین بود که استاندار قول داد طرح جدیدی تصویب گردد تا شروط تازه و آسان‌تری را برای واگذاری زمین به اهالی روستا به خصوص جوانان اختصاص دهد. 

استاندار همچنین حفظ سلامت مردم را خط قرمز مسئولان دانست و خواستار پیگیری جدی آلایندگی واحدهای تولیدی و کارخانه‌های منطقه شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار