سایت پروازی شهید بابایی قم میزبان عاشق پرواز شد

سرهنگ میثم کوهی،مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه استان قم گفت: سایت پروازی شهید بابایی در کیلومتر ۱۵ جاده قم جعفریه و در قله کوه نمک واقع شده یکی از بهترین سایت‌های پرواز برای رشته‌های پاراگلایدر و موتورگلایدر است.
کد خبر: ۱۱۷۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹ 03 August 2024

به گزارش تابناک قم، مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه استان قم خاطرنشان کرد: محدودیت‌های زیست محیطی و همچنین نزدیکی به پدافند هوایی حضرت معصومه (س) از جمله عوامل محدودکننده فعالیت ورزشکاران در این سایت پروازی بود که این موانع با هماهنگی‌های بعمل آمده توسط فرمانده سپاه استان و مرکز تربیت بدنی سپاه حل شد.

وی افزود: به ابتکار سپاه پاسداران قم مسیر تردد و همچنین محل پرواز ورزشکاران در این منطقه ایمن سازی شده است.

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان نیز در بازدید از سایت پروازی شهید بابایی گفت: سبزپوشان سپاه همواره در خدمت مردم هستند و هرجا که نیازی احساس شود از جمله در ماموریت‌های محرومیت زدایی، جنگ نرم و سخت، مواقع بحرانی، حمایت از ورزش‌های همگانی و قهرمانی و... در کنار مردم بوده و هستند. 

گفتنی است حدود دویست و پنجاه ورزشکار خانم و آقا در قم دوره‌های آموزشی پاراگلایدر و موتورگلایدر را گذرانده اند و بیش از صد نفر نیز در در ایام مختلف در سایت‌های پروازی کشور از جمله سایت پروازی شهید بابایی پرواز می‌کنند.

 

منبع: قم‌نا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار