پیگیری تأمین واگن برای متروی قم

مدیرکل دیوان محاسبات استان قم با اشاره به اهمیت مرحله دوم متروی قم از میدان مطهری تا مسجد جمکران، از پیشرفت مناسب حفاری تونل در انتهای این مسیر خبر داد و گفت: تامین واگن برای متروی قم هم موضوع مهمی است و خرید از شرکت چینی به صورت جدی پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳ 05 August 2024

به گزارش تابناک قم، حامد اصلانی امروز در حاشیه بازدید از پروژه مرحله دوم خط نخست متروی قم در جمع خبرنگاران، گفت: حفاری مرحله دوم خط A متروی قم آغاز شده و پیشرفت مناسبی دارد.

وی با اشاره به طول 1800 متری این تونل دستی که به صورت سنتی حفاری خواهد شد، افزود: اجرای پروژه متروی قم تا مسجد مقدس جمکران برای تمام نهادهای شهر قم مسئله‌ای مهم است.

مدیرکل دیوان محاسبات استان قم ادامه داد: نقش دیوان محاسبات یک نقش نظارتی از سوی مجلس شورای اسلامی است که در کنار دیگر دستگاه‌ها موجب تسریع و بهبود فرآیندها می‌شود.

اصلانی گفت: مسئله شفافیت و انضباط مالی از موضوعات مورد تاکید مسئولان استانی است که تلاش بر این است که در تمام فرآیندها این موضوعات مهم مورد توجه باشد.

وی با اشاره به ضرورت تأمین واگن برای پروژه متروی قم و تلاش‌هایی که در این زمینه صورت گرفته بیان کرد: مسئله خرید از شرکت پوژن چین به صورت جدی برای تأمین واگن متروی قم پیگیری می‌شود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان قم ادامه داد: امسال اوراق مشارکت دو هزار و 500 میلیارد تومانی برای پروژه متروی قم در نظر گرفته شده و تلاش می‌کنیم مشکلات قانونی را برای استفاده بهینه از این منابع برطرف کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار