جریمه میلیارد ریالی قاچاقچیان پارچه در قم

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از جریمه ۶۷میلیارد و۴۲۱میلیون ریالی برای قاچاقچیان پارچه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷ 05 August 2024

به گزارش تابناک قم، تقی حسام امروز ۱۵ مردادماه در گفت وگویی خبری از جریمه قاچاقچیان پارچه خبر داد و گفت: پرونده قاچاق پارچه خارجی به ارزش ۲۴میلیارد و ۷۱۰میلیون ریال در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه با توجه به دفاعیات متخلفان و ارائه نشدن مدارک گمرکی، اتهام حمل کالای قاچاق را محرز و علاوه بر محرومیت خروج از کشور به مدت یک سال و ضبط پارچه های کشف شده، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۲۴میلیارد و ۷۱۰میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته حسام،شعبه برای خودروی حامل کالا، ۱۸میلیارد ریال به جریمه اضافه و متخلف ردیف اول را در مجموع به پرداخت ۴۲میلیارد و ۷۱۰میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: شعبه همچنین با توجه به استعلام از گمرک، اتهام مباشرت در قاچاق کالا را محرز و علاوه بر تعلیق گواهینامه رانندگی، محرومیت خروج از کشور به مدت یک سال و ضبط پارچه های کشف شده، متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۲۴میلیارد و ۷۱۰میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسام گفت:شعبه در مجموع متخلفان را به پرداخت۶۷میلیارد و ۴۲۱میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود:ماموران نیروی انتظامی در اجرای طرح برخورد با خودروهای حامل بار قاچاق در محور سلفچگان به ساوه این بار قاچاق را از یک دستگاه خودروی کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار