استاندار فارس:

ایران مقتدر، مدیون خون شهدا است

شیراز- «تابناک» -استاندار فارس، با تاکید بر نقش بی‌بدیل شهدا دراقتدار ایران اسلامی گفت: نیاز امروز نسل جوان شناخت بیشترآنان از دوران حماسی جنگ تحمیلی علیه ایران است که اقتدار امروز کشور مرهون ایثار شهدا است.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ 21 September 2024

ایران مقتدر، مدیون خون شهدا است

به گزارش «تابناک فارس» محمدهادی ایمانیه درآیینی باشکوه به مناسبت آغازهفته دفاع مقدس مراسم رژه نیرو‌های مسلح که امروز (شنبه) در بلوار زرهی برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا، اظهار داشت: چنانچه امروز ایران مقتدر و سربلند با احترام و آبرو مرجعی برای تصمیم‌گیری‌های دنیا تبدیل شده است، مدیون خون تک تک شهدا است وباید این مهم را به نسل‌ها منتقل کنیم.

وی با اشاره به دوران هشت ساله دفاع مقدس، گفت: در آن زمان، همه دنیا علیه انقلاب نوپای ایران اسلامی متحد شدند، اما با مقاومت و ایثارگری مردم و رزمندگان، این توطئه‌ها نقش بر آب شد.

مقام عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه نسل جدید باید بداند که ۴۴ سال پیش همه دنیا جمع شدند و تصمیم گرفتند که انقلاب نو پای ایران اسلامی را نابود کنند، افزود: غافل از اینکه خداوند متعال وعده داده است که مظلومین عالم به نتیجه و قدرت خواهند رسید و گوشه‌ای از این قدرت در قرن حاضر به نمایش گذاشته شده است.

ایمانیه در ادامه به ویژگی‌های پیامبر اکرم (ص) در اداره حکومت و به هنگام جنگ اشاره کرد و ادامه داد: شجاعت، دوراندیشی و عدالت از جمله ویژگی‌های بارز ایشان بود که در دوران دفاع مقدس نیز الگوی فرماندهان ما قرار گرفت.
استاندار فارس یادآور شد: این خصوصیات را بناینگذار انقلاب اسلامی امام خمینی در فرماندهی دوران دفاع مقدس مدنظر داشتند. همچنین در مسائل پیش آمده در دنیای اسلام، تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله) برگرفته از تصمیم گیری‌ها و رفتار‌های پیامبر (ص) و امیرالمومنین (ع) است.
وی با تاکید برادامه راه شهدا، بر حفظ وحدت و همدلی مردم و مسئولان برای پیشرفت کشور تاکید کرد وافزود: مسئولان نباید بدون هیچ بهانه‌ای برای ادامه سربلندی ایران اسلامی از ادامه فعالیت شانه خالی کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار