فرمانده سپاه قدس گیلان:

پیروی از فرهنگ دفاع مقدس رمز موفقیت در عرصه‌های مهم مدیریتی است‌

گروه استان‌ها_ فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فرهنگ اسلامی در دفاع مقدس باز تولید شد، گفت: پیروی از فرهنگ دفاع مقدس رمز موفقیت در عرصه های مهم مدیریتی است‌.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵ 26 September 2024

به گزارش «تابناک گیلان»، سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی ظهر پنج شنبه در مراسم ملی و سراسری آیین میهمانی لاله ها به مناسبت هفته دفاع مقدس در گلزار شهدا رشت اظهار داشت: شهدا با نثار خون پاک شان با جهاد مستمر و پایدار را در جامعه نهادینه کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه غفلت زدایی را باید از شهدا بیاموزیم، گفت: شهدا بهترین نسخه برای جلوگیری از غفلت های دنیوی و مادی است.

سرتیپ دوم پاسدار دامغانی به تشریح ویژگی های بازر شهدا پرداخت و بیان کرد: خداترسی، خداباوری و خدایاوری از ویژگی های مهم شهدا بود و توجه به این مهم را به مردم توصیه می کردند.

به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان، پیروزی بر نفس از سوی شهدا، مقدمه شکست دشمن در دفاع مقدس بوده است.

وی، دفاع مقدس را بزرگترین جنگ تحمیلی تاریخ معاصر برشمرد و بیان کرد: روحیه ایمانی و معنوی رزمندگان پیروزی دفاع مقدس را محقق کرد.

سرتیپ دوم پاسدار دامغانی به تشریح حال و هوای معنوی و روحانی سنگرهای جبهه پرداخت و اضافه کرد: روح دفاع مقدس با فضای ایمانی و الهی در آمیخته شده بود.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان دفاع مقدس از قرآن و اسلام تاسی می گرفتند، افزود: روحیه جنگاوری و دلاورمردی رزمندگان برگرفته از فرهنگ و فهم قرآنی بوده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فرهنگ اسلامی در دفاع مقدس بازتولید شد، گفت: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از مکتب عاشورای حسینی است که در جامعه بسط و گسترش یافته است‌.

سرتیپ دوم پاسدار دامغانی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به جهان بیان کرد: دفاع مقدس زمینه ساز صدور انقلاب اسلامی به جهان بوده است.

وی، دفاع مقدس را الگوی مدیریتی موفق و سرنوشت ساز خواند و افزود: پیروی از الگوی جهاد و ایثار در مدیریت جامعه توفیق آمیز است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه برخی شکست ها و ناکامی ها در کشور به جهت فاصله گیری با فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است، گفت: پیروی از فرهنگ دفاع مقدس رمز موفقیت در عرصه های مهم مدیریتی است‌.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار