پرواز رامسر به مشهد مجددا برقرار شد

فرماندار شهرستان رامسر از برقراری مجدد پرواز رامسر- مشهد از فرودگاه این شهرستان خبرداد. پرواز رامسر به مشهد مجددا برقرار شد
کد خبر: ۱۲۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱ 07 November 2015
حسین سروری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این پروازها در روزهای دوشنبه و جمعه هرهفته به صورت رفت و برگشت انجام می شود.
به گفته وی، پروازها از فرودگاه رامسر در ساعت 11.15 صبح و از فرودگاه مشهد مقدس نیز در ساعت 13.15 انجام می شود.
فرماندار رامسر با بیان اینکه پروازهای رامسر به مشهد پیش از این انجام می شد، افزود: در گذشته به مدت دو سال این پرواز برقرار بود و زایران امام رضا (ع) از غرب مازندران و شرق گیلان از آن بهره مند بودند.
وی با تقدیر از مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان افزود: با تکمیل باند فرودگاه رامسر در آینده نزدیک پروازهایی به مقصد کیش ،اصفهان و شیراز برقرار خواهد شد.
سروری تصریح نمود: فرودگاه رامسر در زمره قدیمی ترین فرودگاه شمال کشور بوده و با توجه به جایگاه ویژه گردشگری رامسر و حضور میلیونی و سالانه گردشگران داخلی و خارجی این فرودگاه به عنوان زیرساخت مهم برای شهرستان نمونه گردشگری رامسر است.
فرماندار رامسر افزود: رامسر و منطقه غرب مازندران در زمینه کشاورزی و گل و گیاه و گیاهان دارویی ظرفیت های بسیار خوبی دارند و می توان از وجود چنین فرودگاههای برای توسعه صادرات به خارج از کشور استفاده نمود.
فرودگاه رامسر در سال 1342 با یک باند خاکی راه اندازی شد و در حال حاضر بجز روزهای شنبه در بقیه روزهای هفته یک پرواز از تهران به رامسر و یک پرواز از رامسر به تهران انجام می شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار