به گزارش تابناک رضوی درباره این اقدام اخیر روزنامه شهرداری مشهد که خود را روزنامه مردم مینامد برخی پرسش ها حائز اهمیت است که اگر چنین است چگونه می
شود که همین روزنامه در روزهای تبلیغ ممنوع پدیده، چند صفحه از ویژه نامه نوروز خود را و حتی برخی پوسترهای تبلیغاتی و
برخی تبلیغات شهری مشهد را در ایام عید امسال -برای فروش بیشتر شهرآرا- به
سخنان مالک همین پدیده شوم! اختصاص داده بودند؟!
و چگونه می شود که پزشکان مسلمان جهان
وقتی میهمان شهرداری هستند یا برخی دیگر از میهمانان مهم و صاحب منصب جناب
شهردار و شهرداری به مشهد مشرف می شوند میهمان رستوران همین پدیده شوم ده و میشوند ؟!
جالب اینکه شهرآرا که
با هزینه بیت المال منتشر می شود هیچگاه به مسائلی مانند نقش پدیده در
اشتغالزایی و نیز برخی الگوهای فرهنگی و تبلیغی ارزشمند توسط پدیده مانند اهدای شاخه های گل به زائران و ذکر احادیث ارزشمند در تبلیغات خود و برخی پروژه های فرهنگی و ورزشی و اقدامات عام المنفعه این مجموعه
نپرداخته است درعین حالی که البته طبیعی است موارد نقض و تخلفات پدیده نیز میبایست به صورت منصفانه منعکس و خواستار برخورد قانونی متناسب با آنها بود.
آیا
به واقع نظر مردم و نیز سایر سرمایه گذاران و حتی همان سهامداران پدیده
درباره برخوردهای صورت گرفته با پدیده همانست که شهرآرا میگوید؟!
آیا
دادن لقب و صفت شوم به هر موضوعی اینچنینی بدون ذکر دلایل و مستندات، نوعی قضاوت و توهین نیست ؟! و
بهتر نیست با اقدام حرفه ای رسانه ای به ذکر موارد نقض آن مساله پرداخته و
اجازه بدهیم مردم قضاوت کنند که آیا پدیده ای شوم است یا شومش خوانده و خواستهاند؟!