انجام روزانه 35 هزار مترمربع لایروبی در بندر شهید بهشتی چابهار

کد خبر: ۱۷۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶ 03 February 2016
سیاوش رضوانی در بازدید مدیرکل مهندسی سواحل و مدیران کل مهندسی عمران و تأمین و نگهداری و تجهیزات از پروژه‌های عمرانی و طرح و توسعه بندر شهید بهشتی چابهار افزود: برای آماده سازی ترمینال کانتینری 32 میلیون بلوک نیاز داریم که خوشبختانه تا قبل از اتمام آماده سازی ترمینال کانتینری در چند ماه آینده ما یک میلیون بلوک تولید شده آماده داریم.

رضوانی تصریح کرد: تا آخر خرداد ماه سال 95 کل عملیات لایروبی فاز یک طرح توسعه بندر شهید بهشتی به پایان می رسد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با اضافه کردن پنج دستگاه ماشین‌آلات از قبیل غلطک، شمع کوب و دستگاه حفاری و جرثقیل دروازه‌ای توانستیم راندمان کار را ارتقاء دهیم و در صددیم با اضافه کردن چند دستگاه جرثقیل دیگر راندمان کار را از یک هکتار در ماه به چهار هکتار در ماه افزایش دهیم.

در ادامه این بازدید امیر حسین اسماعیلی مجری پروژه طرح توسعه بندر شهید بهشتی گفت: میزان یک میلیون و 800 هزار متر مربع دیگر لایروبی برای فاز اول باقیست و ان‌شاءالله این میزان تا خرداد ماه سال 95 به اتمام می‌رسد.

اسماعیلی افزود: ما با سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی طرح توانستیم از 45 هکتار محوطه کانتینری فاز یک طرح توسعه 32 هکتار آن انجام بدهیم و امیدواریم تا و ماه آینده به اتمام برسد.

وی گفت: در حال حاضر تیم عملیاتی ما مشغول به ایجاد 48 منهول برای انتقال برق و دویست و پنجاه عدد شمع برای کانتینریارد هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار