دستگیری کلاهبردار 11 میلیارد ریالی با رد رشوه 500 میلیون ریالی

کد خبر: ۲۰۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 21 March 2016




به گزارش تابناک لرستان ، سرهنگ حسین نجفی فرمانده نیروی انتظامی خرم آباد، از دستگیری کلاهبردار 11 میلیارد ریالی با رد رشوه 500 میلیون ریالی در این شهرستان خبرداد.

نجفی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه کاکاشرف در پی اجرای احکام صادره از اجرای احکام حقوقی و دادسرای عمومی انقلاب خرم آباد،مبنی بر کلاهبرداری 11 میلیارد ریالی توسط یک نفر با موضوع خرید و فروش چند قطعه زمین به افراد مختلف، بلافاصله جهت دستگیری متهم وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی همه جانبه ،کلاهبردار میلیاردی را ، در یکی از روستاهای منطقه کاکاشرف دستگیر کردند.
نجفی با بیان این که برای متهم تاکنون بیش از 15 برگ جلب در اجرای احکام حقوقی و 10 فقره پرونده در دادسرای عمومی انقلاب خرم آباد ،صادر شده، عنوان کرد: این کلاهبردارطی پنج سال در تهران و شهرستان های اطراف متواری شده بود.
وی تصریح کرد: فرد متخلف بیش از 60 نفر شاکی دارد که دستگیری وی برای آنها خوشحالی دو چندانی را در پی داشت و همین موضوع باعث شد، اهالی منطقه تقدیر خود را از پاسگاه کاکاشرف اعلام کنند.
فرمانده انتظامی خرم آباد یادآورشد: در زمان دستگیری متهم، 500 میلیون ریال رشوه توسط اقوام وی به منظور فرار از قانون پیشنهاد داده شده که ماموران ضمن امتناع از مبلغ پیشنهادی، آن را ضمیمه پرونده کرده اند.
سرهنگ حسین نجفی اظهار کرد: متهم در بازجویی به کلاهبرداری های خود اعتراف کرده و جهت سیر مراحل قانونی روانه زندان شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار