فرماندارخرم آباد:

حضور پررنگ پلیس در مرحله دوم انتخابات از نا امنی ها می کاهد

حبیب الله خجسته پورفرماندار خرم‌آباد در دیداربا فرمانده انتظامی این شهرستان بیان کرد: انتظار ما از پلیس این است که در انتخابات دور دوم نیز حضور پررنگی داشته باشد تا شاهد هیچگونه ناامنی در این شهرستان نباشیم.
کد خبر: ۲۰۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴ 27 March 2016


به گزارش تابناک لرستان ،حبیب الله خجسته پورفرماندار خرم‌آباد در دیداربا فرمانده انتظامی این شهرستان بیان کرد: انتظار ما از پلیس این است که در انتخابات دور دوم نیز حضور پررنگی داشته باشد تا شاهد هیچگونه ناامنی در این شهرستان نباشیم.

وی افزود: با توجه به بازدیدهایی که در سال جدید از گردشگاهها، تفرجگاه‌ها و ... در سطح شهرستان داشته‌ایم، خوشبختانه شاهد امنیت کامل همراه با احساس امنیت در بین مسافران نوروزی بودهایم که این نشان از زحمات و تلاش‌های فرماندهی انتظامی خرم‌آباد است.

خجسته پور ادامه داد: شاهد امنیت کامل همراه با احساس امنیت در بین مسافران نوروزی بودهایم که این نشان از زحمات و تلاش‌های فرماندهی انتظامی خرم‌آباد است.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی در تمام پارک‌ها و معابر اصلی شهر حضور فعالی دارند و امیدواریم در سال جدید نیز با کاهش جرائم در سطح شهرستان مواجه شویم، چراکه خرم‌آباد یک شهر تاریخی است که هر ساله مسافران زیادی را پذیرا است.

خجسته‌پور خاطر نشان کرد: فرماندهی نیروی انتظامی خرم‌آباد یک فرد با تلاش و قوی است که همین موضوع باعث شده این شهرستان با کاهش چشمگیر جرائم در سال گذشته روبرو باشد.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گفت: ما در انتخابات گذشته شاهد آن بودیم که نیروی انتظامی با تمام توان حضور داشت و تلاش همه مسئولان به ویژه اعضای شورای تأمین باعث شد که ما یکی از انتخابات سالم و بدون حاشیه را طی چند سال گذشته در خرم‌آباد برگزار کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار