مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

1241 فرصت شغلی از دست رفته و471میلیاردریال سرمایه رهاشده حاصل تملک واحد های صنعتی توسط بانکها

فرزاد محمدی ،مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه 62 واحد صنعتی در تملک بانک‌ها قرار گرفته است گفت:میانگین کشوری تملک واحدها توسط بانک در شهرک‌های صنعتی 1.9 درصد است. در حقیقت این آمار در استان 7 برابر میانگین کشوربوده که دلیل اصلی این موضوع نیز به خوب عمل نکردن متقاضیان و سخت‌گیرانه عمل کردن بانک‌ها مربوط می‌شود
کد خبر: ۲۲۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 08 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ،فرزاد محمدی ،مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه 62 واحد صنعتی در تملک بانک‌ها قرار گرفته است گفت:میانگین کشوری تملک واحدها توسط بانک در شهرک‌های صنعتی 1.9 درصد است. در حقیقت این آمار در استان 7 برابر میانگین کشوربوده که دلیل اصلی این موضوع نیز به خوب عمل نکردن متقاضیان و سخت‌گیرانه عمل کردن بانک‌ها مربوط می‌شود.

وی که در جلسه بانکهای استان سخن می گفت با اظهار این مطلب عنوان کرد:در مجموع 65 هزار قرار داد صنعتی در کل شهرک‌های صنعتی کشور منعقد شده است که فقط 462 قرار داد در لرستان وجود دارد و از این تعداد نیز 13.4 درصد قراردادها در تملک بانک‌ها قرار گرفته ودر حقیقت لرستان در این زمینه استان نخست کشور است.

وی افزود: از 62 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان که در تملک بانک‌ها قرار دارد در مجموع 44 واحد کاملا تعطیل است ضمن اینکه تعدادی واحد دیگر نیز در شرف واگذاری به بانک قرار دارند.

محمدی خاطر نشان کرداز این 62 واحدی که در تملک بانک قرار دارد 50 واحد در حوزه صنعت و 12 واحد در حوزه کشاورزی هستند و بیشترین واحدهای تملک شده در شهرک‌های خرم‌آباد، بروجرد و هرو است.

این مسئول تصریح کرد: در مجموع 36 واحد تملک شده توسط بانک در شهرک‌های صنعتی خرم‌آباد قرار دارد که در واقع 60 درصد کل واحدهای تحت تملک بانک‌ها را تشکیل می‌دهد.

محمدی تاکید کرد: با تملک واحدهای صنعتی توسط بانک‌ها1241 فرصت شغلی نیز از بین رفته است و 471 میلیارد ریال سرمایه نیز بدون استفاده رها شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار