آیت‌الله علم‌الهدی در نماز جمعه امروز مشهد هشدار داد:

قرارداد مخفی با آمریکا بعد از فیش‌های حقوقی، سونامی دیگر دولت نشود!

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تأکید کرد: نمایندگان عزیز ما در مجلس شورای اسلامی، شفافیت این واقعیت را از کارگزاران اجرایی کشور تقاضا کنند که بیایند مردم را در جریان بگذارند که این (مسئله قرارداد مالی) سونامی دیگری بعد از سونامی فیش های حقوقی در دستگاه اجرایی کشور نباشد.
کد خبر: ۲۵۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 01 July 2016
به گزارش تابناک رضوی،آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌ دوم نماز جمعه مشهد مقدس که در حرم امام رضا(ع) برگزار شد، از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد و گفت: آمريكا در پسابرجام تلاش می کند كه نگذارد ايران محور جبهه مقاومت باشد كه متاسفانه خبردار شديم در قالب قراردادي كه به امضاي رئيس بانك مركزي رسيده است، آمريكا به تمام روابط بانكي ايران با جبهه مقاومت مسلط مي شود.
امام جمعه مشهد مقدس ادامه داد : مردم در برابر ناملایمات و خلأ های اقتصادی خودشان، از فیش‌های حقوقی ناراحت شدند اما یک روزی اگر بفهمند نتیجه اجرای پسابرجام و پیگیری مسائل اجرایی برجام به این‌جا رسیده است که دشمن را بر ما مسلط کرده که تمام ارتباطات مالی ما را با جریان مقاومت به هم بزند و محوریت مقاومت را از ایران بگیرد، این برای مردم ما به مراتب ناگوارتر از این فشارها و خلأ های اقتصادی است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود : از رئیس قوه قضائیه که با قاطعیت مسائل انقلابی نظام را پیگیری می کند، انتظار داریم در راستای ماموریتی که اخیرا رهبری به ایشان محول کردند که نسبت به مسائل حقوق بین المللی نظام دخالت کنند؛ مسائل این قرارداد را به طور قطعی مورد رسیدگی قرار دهند.
وی یادآوری کرد: مبادا به خاطر چند دلار، فردا مردم چشم باز کنند و ببینند آمریکا به همه چیز این کشور مسلط شده است‌.
به گفته آیت الله علم الهدی، مقاومتي كه نسبت به همه مقاومت ها امتياز برتري دارد، مقاومت در برابر دشمنان است كه راهپيمايي روز قدس يكي از مصاديق آن است.
وی با بیان اینکه برخي گوشه و كنار زمزمه مي كنند كه مگر مي شود با شعار و راهپيمايي با اسرائيل كه دست نشانده استكبار است، مبارزه كرد اظهار کرد: دقيقا راه مبارزه با رژيم صهيونيستي همين است، امروز بعداز۳۷ سال اسرائيل دریک چنگال ذلت مشاهد می کنیم که قدرت حفظ کردن توانمندی خود را در تل آویو ندارد.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی اظهار تاسف کرد: متاسفانه رژيم نجس العین آل سعود و آل خليفه و تركيه مزور استكبار جبهه حمايت و دفاع از اسرائیل در برابر جبهه مقاومت تشكيل داده اند که البته خوشبختانه ملت هاي عرب همه بيدارند و در مقابل جبهه استكبار و رژيم صهيونسيتي ايستاده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار