عیادت با طعم عدالت؛

دیدار دکتر احمد توکلی با حاج حیدر رحیم‌پور ازغدی در مشهد

عیادت دکتر احمد توکلی و اعضای هیئت رئیسه دیده‌بان شفافیت و عدالت از حاج حیدر رحیم‌پور همراه با اخبار و حاشیه‌هایی یود از روند پیگیری دو پرونده کلان در حوزه‌های انرژی و نفت و نیز بهداشت و درمان توسط مهمانان و همچنین یادداشت این روزهای این نویسنده و منتقد انقلابی مشهد درباره فساد اداری و فیش‌های نجومی که مطرح شد.
کد خبر: ۲۶۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 17 July 2016
به گزارش تابناک رضوی، این دیدار که روز گذشته و با هدف عیادت از نویسنده انقلابی، حیدر رحیم‌پور در منزل شخصی ایشان در مشهد انجام شد همراه با طرح نقدهایی جدی درباره مفاسد اقتصادی و موانع عدالت‌خواهی بود و البته شوخ‌طبعی‌هایی که از جمله خصلت‌های همیشه این نویسنده پیشکسوت مطبوعات ایران است و درد و رنج بیماری هم نتوانسته ذره‌ای از آن بکاهد.

دیدار دکتر احمد توکلی با حاج حیدر رحیم‌پور ازغدی در مشهد

محمد مهدی برادران فعال فرهنگی و مدرس دانشگاه در این باره در صفحه شخصی خودش در شبکه‌های اجتماعی نوشت : « عیادت  امروز مان از حاج حیدر آقا ، از ثانیه اول تبدیل شد به بحث داغ به سبک جلسات بیست سال اخیرمان...

حیدر آقا نه انگار که چند بیماری سخت و جراحی خطرناک را پشت سر گذاشته است ، پیش نویس آخرین مقاله در دست نگارشش را خواند ، الحق تند بود ، من معتقدم رکورد تند بودن مقالات انتقادی که از آن خودش بود را بالاتر برد . فردا منتشر  می‌شود ، خواندنی است حتما بخوانید .

.. حاج احمد آقای توکلی هم  از آخرین پیگیری های شبکه دیده بان شفافیت و عدالت در مورد پرونده حقوق های نجومی و چند پرونده اختلاس و ... ، گزارشی دادند ، من هم اشاره ای به  دو ویژگی شبکه دیده بان مبنی بر کار تحقیقی و علمی کردن و همچنین برخورد حقوقی و طرح دعوی قضایی کردن ، اشاره کردم .

جمع بندی حسن آقا (دکتر رحیم‌پور ازغدی) ، حسن ختام خوبی برای جلسه بود ، که هر دو کار لازم است هم نامه نگاری برای تبیین و تقویت جریانات مردمی متدین و ضد فساد  و هم کار سیستمی برای حل مسائل و مفاسد و ارائه راهکارهای ایجاد شفافیت و عدالت.

در عکس فوق حاج آقای حسینی از مسئولان سابق قضایی استان و حاج آقای نقی‌زاده مدیر کل اقتصادی سابق کمیته امداد استان _ اعضا هیات ریسه شبکه در استان _ حضور دارند.»

دیدار دکتر احمد توکلی با حاج حیدر رحیم‌پور ازغدی در مشهد

دیدار دکتر احمد توکلی با حاج حیدر رحیم‌پور ازغدی در مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار