استاندار قزوین:

ابراز رضایت استاندار از عملکرد ناجا در استان قزوین

استاندار قزوین با ابراز رضایت از عملکرد ناجا در استان قزوین عنوان کرد: تدبیر و انضباطی که در استان وجود دارد رضایت‌بخش است.
کد خبر: ۲۷۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 02 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین فریدون همتی استاندار قزوین در همایش چهاردهمین رؤسا و فرماندهان "کوپ" یا همان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های نیروی انتظامی که با حضور سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی نیروی اتظامی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: امنیت در جامعه به معنای نقش آفرینی مثبت نیروی انتظامی است.
وی امنیت را پایه و اساس توسعه در جامعه دانسته و افزود: تولید امنیت یکی از خصوصیات حکمرانی خوب است و از همین رو در جامعه دینی باید به تولید نظم و انضباط بپردازیم.
استاندار همیاری و همفکری مردم را لازمه برقراری امنیت دانسته و تأکید کرد: قانون در نظام اسلامی بر اساس شرع است و این امر این جامعه را از سایر جوامع متمایز میکند.
همتی لازمه امنیت پایدار و بنیادی در جامعه را در ارتباط مثبت پلیس با مردم دانسته و تأکید کرد: این امر نیازمند عمل هوشمندانه و برنامه ریزی برای افزایش نقش مردم در تأمین امنیت جامعه است .
وی شناخت کافی از نیازها و مسائل جامعه را یکی از ابزار برقراری امنیت دانسته و عنوان کرد: باید به دور از شعار زدکی و برپایه عقلانیت در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کنیم.
این مسئول با اشاره به نقش پلیس در حوزه امنیت اقتصادی برای جامعه خواستار طراحی نقش پلیس در اقتصاد مقاومتی شد و بیان کرد: آرامش و امنیت در شهرها و خوش‌نامی در این حوزه موجب جذب سرمایه‌گذار می‌شود و باید تلاش کنیم به عنوان یک مؤلفه کلان خوش‌نامی قزوین در حوزه نظم و امنیت را حفظ کنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار