امام جمعه موقت گیلانغرب:

حرکت در خط رهبری تنها راه تداوم حیات نظام است

امام جمعه موقت گیلانغرب، حرکت در خط رهبری و تبعیت و پیروی از ولایت مطلقه فقیه را تنها راه تداوم حیات جاودانه نظام اسلامی ذکر کرد.
کد خبر: ۲۹۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 17 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدسیف الله موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته گیلانغرب گفت: یکی از مطالب اصلی رهبر انقلاب که در سال های اخیر بارها بر آن تاکید کرده اند، انقلابی بودن و انقلابی ماندن مسوولان و نهادهای انقلاب اسلامی است و باید به این دغدغه رهبری اهتمام بیشتری صورت گیرد.
وی اظهار داشت: این مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی به معنی پایبندی به اصول انقلاب اسلامی و تداوم حرکت در مسیری است که امام راحل تعیین و ترسیم کرده اند. وی بیان کرد: یکی از خطرهای جدی پیش روی انقلاب اسلامی این است که مسوولان نظام اسلامی دچار استحاله و حرکت های مخالف اصول انقلاب شوند و به رفاه طلبی روی آورند. 
امام جمعه موقت گیلانغرب ادامه داد: رهبر انقلاب به صراحت متذکر می شوند که انقلابی گری مختص پیرها نیست و معیارها و ملاک هایی دارد که با آن معیارها و ملاک ها، پایبندی مردم به انقلاب اسلامی شناخته و سنجیده می شود. حجت الاسلام موسوی در بخش دیگر سخنان خود با تبریک عید بزرگ غدیر، گفت: غدیر به طرز تفکر باطل و منحط جدایی دین از سیاست پایان داد و پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) با انتخاب و معرفی امام علی (ع) خط بطلانی بر این تفکر کشید. 
وی افزود: غدیر نشان داد دین و سیاست از حکومت جدا نیستند و فلسفه وجودی دین برای ایجاد حکومت و اجرای سیاست الهی است. 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار