احساس امنیت در این استان بیشتر از متوسط کشوری است

استاندار خراسان رضوی گفت: میزان احساس امنیت در این استان پنج درصد بیشتر از میانگین کشوری این شاخص است.
کد خبر: ۳۰۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 01 October 2016
به گزارش تابناک رضوی، علیرضا رشیدیان درمراسم صبحگاه مشترک یگانهای نمونه نظامی مستقر در خراسان رضوی در مشهد به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: بر اساس نظرسنجی، این احساس امنیت ناشی از تلاش بی نظیر نیروهای انتظامی، به میزان 93 درصد است.
وی همچنین به مرزبانی در طول 900 کیلومتر مرزهای خراسان رضوی با کشورهای همسایه اشاره و بیان کرد: مرزبانان غیور و مجاهدان عرصه پاسداری از مرزها نقشی بی بدیل در حفاظت دارند و امنیت مرزهای استان مثال زدنی است.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همچنین فعالیت نیروی انتظامی در 28 فرمانداری و سه هزار روستای این استان ستودنی است.
وی به سفر سالانه دو و نیم میلیون زائر خارجی به خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: فعالیت پلیس اماکن باعث شده حق این زائران تضییع نشود.
رشیدیان گفت: ارتباط نیروی انتظامی با مردم یکی از شاخصهای سنجش مردمی و دموکراتیک بودن هر نظام است و خوشبختانه گسترده ترین تعامل در بین سازمانهای مختلف نیروهای مسلح و مردم برقرار است.
وی افزود: طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی پلیس باید پناهگاه مردم باشد، نیروی انتظامی همانطور که برای مردم مایه آسایش است برای توطئه گران و مجرمان نیز مایه رعب و وحشت می باشد.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: امروز نوع جرائم و مجرمان پیچیده تر شده و در فضای مجازی نیز توطئه های غیرامنیتی در حال شکل گیری است لذا توسعه و تجهیز نیروی انتظامی تامین کننده آرامش خواهد بود.
وی گفت: تلاش نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در خراسان رضوی با توجه به سفر سالانه 27 میلیون زائر فقط به کلانشهر مشهد، مسئولیتی فراتر از نیروهای انتظامی سایر استانهاست و نیروی انتظامی این استان در سطح فراملی انجام وظیفه می کند.
 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار