تحول و انقلاب در نیروی انتظامی،با وجود فاصله زیاد تا ایده آل

مشاور عالی فرمانده ناجا با اشاره به اقدامات دانش‌محور، پژوهش‌بنیاد با مدیریت انقلابی در ناجا، تصریح کرد: هرچند به دلیل نیازها، عقب‌ماندگی تاریخی و کمبود امکانات، نیروی انتظامی تا رسیدن به یک سازمان ایده‌آل فاصله دارد، اما به‌حق کارهایی که در متحول کردن ناجا انجام‌ شده قابل‌ تقدیر است.
کد خبر: ۳۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴ 03 May 2015

تابناک فارس به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس: محسن اسماعیلی در حاشیه بازدید از کلانتری 11 زند شیراز اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی یک سازمان پیش‌رو و پیش‌برنده است و در راندمان کاری، شاخص‌های ملی و جلب اعتماد مردم، در میان سازمان‌های کشور جزء برجسته‌ترین سازمان‌ها است.

عضو حقوقدانان شورای نگهبان ادامه داد: پیش‌رو بودن در ناجا الگویی برای سایر سازمان‌ها شده و مدیریت موجود در نیروی انتظامی نمونه و نماد مدیریت جهادی بوده که قابل‌ ارائه برای سایر بخش‌های کشور است.

وی با اشاره به اقدامات دانش‌محور، پژوهش‌بنیاد با مدیریت انقلابی در ناجا، تصریح کرد: هرچند به دلیل نیازها، عقب‌ماندگی تاریخی و کمبود امکانات، نیروی انتظامی تا رسیدن به یک سازمان ایده‌آل فاصله دارد، اما به‌حق کارهایی که در متحول کردن ناجا انجام‌ شده قابل‌ تقدیر است.

مشاور عالی فرمانده ناجا با اشاره به اجرای طرح مکنا در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان فارس، اجرای این طرح را بسیار مهم و تأثیرگذار به لحاظ ارتباط بهتر مردم و پلیس دانست.

اسماعیلی افزود: اجرای طرح مکنا در ناجا اهمیت بسیاری دارد و این طرح ضمن بازسازی کلانتری و پاسگاه‌ها به‌عنوان پیشانی ناجا، شروع اصلاح فرایند برقراری ارتباط با مراجعان است.

وی از زحمات فرمانده و سایر کارکنان انتظامی استان فارس در اجرای طرح مکنا تقدیر کرد و گفت: آنچه در نتیجه اجرای این طرح در استان فارس مشاهده می‌شود، تکریم ارباب‌‌رجوع، احترام به مراجعان و خوشایندسازی محیط خدمت بوده که همین موضوع رمز موفقیت پلیس این استان در کارها شده است.

عضو حقوقدانان شورای نگهبان از سازمان‌ها و نهادهای دیگر درخواست کرد در اجرای طرح مکنا پلیس را یاری کنند تا این مدیریت جهادی به تمام اهداف خود دست یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار