خطبه های نماز جمعه امروز شیراز:

تیم هسته ای نباید عبور از خط قرمزها را بپذیرد/کشور های عربی غیرت ندارند/مشکلات معیشتی معلمان باید حل شود

امام جمعه فارس گفت:مذاکره تیم هسته ای با غربی ها بر بستر تهدید،بی معنی است و تیم ما نباید عبور از خط قرمزها را پذیرا باشد.و همچنین در مورد سکوت کشورهای عربی در مقابل حمله به یمن گفت:این کشورهای ساکت مانده،غیرت عربی ندارند.
کد خبر: ۳۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷ 08 May 2015
تابناک فارس:

امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در فارس،امروز در خطبه های نماز جمعه شیراز گفت:امریکا و اسرائیل در پی تجزیه کشورهای منطقه نظیر لیبی،مصر،یمن،عراق،سوریه هستند و حتی بسیار مشتاقند که ایران هم تجزیه شود.

وی افزود:امریکا و انگلیس و اسرائیل بار دیگر دنبال کننده نقشه ای هستند که بعد از جنگ جهانی نسبت به دولت عثمانی پیاده کردند.

امام جمعه شیراز گفت:ما باید هشیار باشیم و دشمنانمان را بشناسیم.در صورت غافل شدن از دشمن،قطعا مشکلات و معضلاتمان چند برابر می شود.

وی این نکته را تاکید کرد که امریکا در بدترین شرایط بین المللی از لحاظ آبرو قرار دارد.

آیت‌الله ایمانی خاطرنشان کرد: امروز باید برای ملت یمن دعا کرد که اینطور مردانه مقابل بمباران کور و وحشیانه و ددمنشانه آل سعود که خائن به حرمین شریفین است، ایستادگی می‌کند. باید در خیابان‌ها از ملت یمن دفاع کرد. تظاهرات، حمایت‌های مالی و معنوی و حمایت‌های مختلف. می بینیم عربستان بدون هیچ مجوزی به کشوری مستقل حمله می‌کند و همه کشورهای عربی ناظرند و کاری نمی‌کنند! غیرت عربی ندارند. همه چیزشان را در پناه آمریکا و انگلیس از دست داده‌اند.

امام جمعه شیراز سپس با اشاره به بیانات و ارشادات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته ای و بی معنا بودن این مذاکرات بر بستر تهدید،گفت:تهدید، تحقیر و تحمیل در مذاکرات بی معناست و نباید تیم مذاکره کنندگان ما تحقیر، تهدید و تحمیل دشمن و یا عبور از خطوط قرمز را پذیرا باشند.

وی همچنین با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری، نکاتی را عنوان و بر توجه به اشتغال، توان تولید و ظرفیت‌های داخل را تنها راه نجات کشور دانست و با تاکید بر لزوم دقت در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان، حل مشکلات معیشتی معلمان را خواستار شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار