مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

پنجمین سوگواره فرهنگی مذهبی خامس آل عبا (علیهم السلام) برگزار می شود

پنجمین سوگواره فرهنگی و مذهبی خامس آل عبا (علیهم السلام ) را در ایام ماه محرم و صفر در دو بخش عمومی و ویژه برگزار می شود
کد خبر: ۳۲۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 13 November 2016
به گزارش تابناک لرستان،حجت الاسلام سید علی موسوی در جمع خبرنگاران،گفت: فراخوان برگزاری این سوگواره در کانون های فرهنگی هنری استان لرستان توزیع شده است.  وی افزود: پنجمین سوگواره فرهنگی و مذهبی خامس آل عبا (علیهم السلام ) را در ایام ماه محرم و صفر در دو بخش عمومی و ویژه برگزار می شود.
 حجت الاسلام موسوی، اظهار داشت: نام حسین ابن علی (ع) نام عجیبی است وقتی از لحاظ عاطفی نگاه می کنید می بینید خصوصیت اسم آن امام دربین مسلمین با معرفت، اینست که دلها را مثل مغناطیس وکهربا به خود جذب می کند.
 وی با اشاره به اهداف سوگواره، عنوان کرد: بزرگداشت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ترویج و تبیین سیره آن امام همام و یاران با وفای ایشان و تعمیق شناخت واقعی اهل بیت (ع) از طریق اهمیت دادن به حضور در سخنرانی های سنتی در کنار مجالس شور و عزاداری از اهداف برگزاری این سوگواره است.  
حجت الاسلام موسوی، ادامه داد: زمینه سازی برای شناسایی استعدادهای نهفته ی علاقمندان و دوستداران اهل بیت (ع) در عرصه هنر و خلاقیت دینی وتولید محتوا و هنر فاخر برای استفاده سخنرانان و هنرمندان در مجالس عزاداری و فعالیت های هنری از دیگر اهداف برگزاری این سوگواره است.
 وی عنوان کرد: بخش عمومی  سوگواره  شامل مسابقه خلاصه نویسی سخنرانیهای عاشورایی است.  مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ابراز کرد: علاقمندان برای شرکت در این بخش می بایست به دلخواه یک یا چند سخنرانی را از دهه دوم محرم تا پایان ماه صفر در مساجدی که در آن حضور داشته اند را طبق آئین نامه ذیل خلاصه نویسی و به دبیرخانه سوگواره ارسال نمایند.
 وی ادامه داد: مطالب ارسالی می بایست کوتاه و منسجم بوده و نکات دستوری در نگارش آن رعایت شود.  حجت الاسلام موسوی،  ادامه داد: مطالب ارسالی می بایست در قالب word یا pdf ، حداکثر در ٢٠ سطر و در یک صفحه ٤A تنظیم شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار