برخی با تضعیف بسیج آب به آسیاب دشمن می ریزند/ با این بیکاری و رکود و ربا به اقتصاد مقاومتی عمل شده است؟

برخی با تضعیف بسیج آب به آسیاب دشمن می ریزند/ با این بیکاری و رکود و ربا به اقتصاد مقاومتی عمل شده است؟/ فکری به حال کشت جایگزین در مرودشت بشود/ نماینده مردم نباید به جریان خاصی وابسته باشد
کد خبر: ۳۳۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 26 November 2016
فصل مشترک خطبه های ائمه جمعه استان فارس گرامیداشت هفته بسیج و اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین بود.
 
به گزارش تابناک فارس:ائمه جمعه فارس تفکر بسیجی را تنها راه مقابله با دشمن و نفوذ دانستند و با اشاره به نقض برجام توسط آمریکا نسبت به واکنش ایران به این بدعهدی هشدار دادند.
 
برخی با تضعیف بسیج آب به آسیاب دشمن می ریزند
امام جمعه شیراز گفت : بسیج راه مقابله با نفوذ جریانی دشمن است .آیت الله اسدالله ایمانی افزود: متاسفانه برخی افراد دانسته یا نادانسته برای تضعیف بسیج آب به آسیاب دشمن می ریزند که نتیجه این کار ، فراهم کردن مقدمه نفوذ جریانی در کشور است.
 
با این بیکاری و رکود و ربا به اقتصاد مقاومتی عمل شده است؟
خطیب جمعه اقلیدبا طرح سؤالاتی مانند آیا مشکل بیکاری به‌ویژه برای قشر تحصیل‌کرده کشور حل‌شده، کارخانه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل فعال شدند، بانک‌ها نسبت به وام به مشتریان با سود آیا مشکل بیکاری به‌ویژه برای قشر تحصیل‌کرده کشور حل‌شده، کارخانه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل فعال شدند، عملکرد بانک‌ها نسبت به وام به مشتریان تغییر و اصلاح شد، تورم و گرانی حل شد، دولت به نظر کارشناسان اقتصادی توجه کرده، بخش خصوصی مورد حمایت قرار گرفت و... گفت: هرزمانی که به این پرسش‌ها پاسخ داده شود مشخص می‌شود که اقتصاد مقاومتی در حال رونق است.
 
فکری به حال کشت جایگزین در مرودشت بشود
امام‌جمعه مرودشت گفت:از نماینده مجلس و فرماندار و مسؤولان ارشد این شهرستان و همچنین مدیران کارخانه‌های اطراف مرودشت خواست که برای اشتغال و به‌کارگیری نیرو از وجود افراد بسیجی مخلص و تحصیل‌کرده و بااستعداد این شهرستان استفاده و در زمینه رونق کشاورزی مرودشت نیز با توجه به خشک‌سالی نسبت به کشت جایگزین اقدام کنند.
 
نماینده مردم نباید به جریان خاصی وابسته باشد
خطیب جمعه زرین دشت گفت:درست است که نماینده مردم باید برای توسعه منطقه و ارائه خدمات بیشتر به مردم حوزه انتخابیه خود تلاش کند ، اما وابستگی به جریان های خاص و فاصله گرفتن از شعارهای اصیل انقلاب و سیاست های رهبری ، به هیچ وجه مورد پذیرش مردم نیست.وی بدون نام بردن از هیچ نماینده ای ، بر مراعات سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط تمامی نمایندگان مردم در مجلس تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار