شهردار کرمانشاه:

وجود قطار شهری کرمانشاه فرصت خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری است

شهردار کرمانشاه وجود قطار شهری را فرصت خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری دانست و گفت: کیفیت و فناوری اجرایی پروژه قطار شهری کرمانشاه همانند مترو تهران صورت گرفته است.
کد خبر: ۳۴۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 13 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، آرش رضایی پیش از ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:‌ سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه نیازمند پشتیبانی کارشناسان است‌.

رضایی با اشاره به مراکز مالی و تجاری پشتیبان کننده برای جذب سرمایه‌گذاری در استان‌، گفت: کرمانشاه هنوز پروژه‌های شهرداری مدرن و خدمات هتلداری برای پشتیبانی از سرمایه‌گذاران ندارد.

شهردار کرمانشاه بابیان اینکه برای اداره شهر کرمانشاه پارلمان محلی تشکیل شده است که بسته به نوع سرمایه‌گذاری، پروژه‌ها را بررسی و به قانون تبدیل می‌کند، افزود: کرمانشاه ظرفیت اجرای پروژه تله ‌کابین و سیتی سنتر را دارد که برای سرمایه‌گذاری قابل تعریف است.

وی با اشاره به پروژه قطار شهری کرمانشاه، تصریح کرد: قطار شهری کرمانشاه در بخش روی زمین 95 درصد پیشرفت دارد و در مرحله اجرای سازه‌ها و عرشه‌گذاری است.

رضایی وجود قطار شهری را فرصت خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری دانست و یادآور شد: کیفیت و فناوری اجرایی پروژه قطار شهری کرمانشاه همانند مترو تهران صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار