وحدت و همدلی نیاز اول جوامع اسلامی است

رییس حوزه های علمیه استان کرمانشاه گفت: آنچه که جوامع اسلامی امروز بیش از هر چیز دیگری به آن در مقابل جبهه ای که مقابل آن ها ایجاد شده نیاز دارند، وحدت و همدلی و پرهیز از تفرقه و چند دستگی است.
کد خبر: ۳۴۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 17 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،حجت الاسلام حبیب الله موسوی روز شنبه اظهار کرد: دشمنان اسلام و مسلمانان و در راس آن ها آمریکا مدت هاست که در حال برنامه ریزی برای ایجاد تفرقه و جدایی بین مسلمانان و امت های اسلامی هستند.
وی افزود: آن ها با تشکیل اتاق های فکر و کار کارشناسی حساب شده برنامه های مختلفی را تدوین و به مرحله اجرا می گذارند تا ببینند چگونه می توان میان مسلمانان تفرقه راه بیندازند.
حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: جدایی بین مسلمانان خواسته اصلی و هدف بزرگ دشمنان اسلام است تا با این کار به آنچه که خودشان می خواهند دست یابند.
رییس حوزه های علمیه کرمانشاه با بیان اینکه ایجاد گروه های تروریستی نظیر داعش، النصره، طالبان و ... همه دسیسه دشمنان اسلام است، گفت: آن ها به اسم و با نام خدا دست به جنایات متعددی می زنند تا هم در جوامع اسلامی تفرقه بیندازند و هم موجی از اسلام هراسی را در دنیا حاکم کنند.
وی یادآور شد: تروریست های ایجاد شده توسط آمریکا و همپیمانانش جنایت می کنند و فیلم های این جنایات را نیز در دنیا و بخصوص غرب و اروپا منتشر می کنند تا مثلا بگویند اسلام دین خشن و بی رحمی است.
حجت الاسلام موسوی گفت: دنیای استکبار از گرایش شدید مردم غرب و بخصوص جوانان آن ها به دین اسلام هراس و وحشت دارند و به هر شکل ممکن می خواهند مقابل آن بایستند.
وی در پایان با مناسب ارزیابی کردن وضعیت اتحاد و همدلی در کشور و استان کرمانشاه گفت: همین همدلی، اخوت و یگانگی بوده که باعث شده با وجود شیطنت های فراوان دشمنان نتوانند راه به جایی ببرند و این همان چیزی است که دشمنان را به وحشت انداخته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار