تقدیر از ساخت بیمارستان صحرایی در مناطق مرزی چابهار

کد خبر: ۳۴۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 17 December 2016
امام جمعه چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: راه اندازی بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی صحرایی با امکانات و خدمات رایگان در مناطق مرزی و دور افتاده این شهرستان جای قدردانی دارد.

به گزارش حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته چابهار اظهار داشت: خدمات خالصانه نیروی زمینی سپاه صرفا در جهت لبیک گفتن به فرمان رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.
وی افزود: همیشه باید قدردان زحمات افراد زحمکتش بود و جامعه امروز به چنین خدماتی نیازمند است.
وی گفت: دانشمندان، اندیشمندان و سایر فعالان جامعه علمی ایران اسلامی در تولید علم و تربیت نیروهای توانمند زحمات زیادی کشیده اند و جا دارد دانشجویان در زمینه تولید علم بیش از پیش تلاش کنند.
وی با اشاره به شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: با وحدت، همدلی و همراهی مردم و مسوولان مشکلات دنیا و آخرت مردم قابل حل است.
امام جمعه چابهار با تبریک آزاد سازی حلب گفت: زحمات، تلاش و ایثار مدافعان حرم و مقاومت و مستشاری رزمندگان و وحدت ارتش و نیروهای مردمی سوریه حلب را پیروز کرد.
حجت الاسلام موسوی با تقدیر از زحمات چند روز اخیر نیروی انتظامی چابهار در دستگیری سارقان مسلح، گفت: مردم از دستگاه قضایی برخورد قاطع با این مخلان امنیت جامعه را خواستارند.
وی به همایش نماز و دیدار دانش آموزان با مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان و مردم به اقامه نماز در وقت آن و گسترش فرهنگ نماز در جامعه تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار