قدردانی مدیران محیط زیست از اهمیت به مسایل محیط زیستی در سومین قطب پتروشیمی ایران/ پایان به کار شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست ایران که با حضور بین از 300 شرکت داخلی و 20 شرکت خارجی از 6 کشور دنیا برگزار شد، شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران نیز به عنوان یکی از پیشگامان صنایع سنگین کشور، در حوزه محیط زیست حضور و با استقبال مدیران محیط زیست و فعالان عرصه محیط زیست رو به رو شد.
کد خبر: ۳۸۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 28 February 2017
قدردانی مدیران محیط زیست از اهمیت به مسایل محیط زیستی در سومین قطب پتروشیمی ایران/ پایان به کار شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

مسئول محیط زیست شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران به خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان گفت: در مدت برپایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران میزبان حضور مدیران دفاتر مختلف سازمان حفاظت محیط زیست، نفت و پتروشیمی و بازدید از غرفه و کسب اطلاع از آخرین وضعیت محیط زیست و پیشرفت پروژه مکران بود.
حضور مدیران دفاتر مختلف دریایی و آلودگی سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس کل مرکز هوا و اقلیم و پایش و سرکار خانم دکتر ابتکار معاونت محترم ریاست جمهوری از میهمانان شاخص و از بازدید کنندگان اصلی غرفه شرکت توسعه نگین مکران بودند. مدیران و فعالان محیط زیستی و معاونت محترم ریاست جمهوری از حضور فعال سومین قطب پتروشیمیایران در عرصه نمایشگاه بین المللی محیط زیست و اهمیت به محیط زیست تقدیر و تشکر نموده و برای این شرکت آرزوی موفقیت نمودند. از نکات برجسته حضور مدیران محیط زیست و فعالین عرصه محیط زیست و صنعت کشور در غرفه نمایشگاهی شرکت توسعه پتروشیمی مکران، تحسین این شرکت مبنی بر اهمیت به مسائل محیط زیستی به عنوان میراث مشترک بشری از فاز پیش از طراحی و شروع فعالیت های اجرایی و ادامه داشتن این دیدگاه تا مرحله آینده بهره برداری و بعد از آن بود.
در خاتمه مسئول محیط زیست شرکت توسعه نگین مکران حضور همه بازدید کنندگان، مدیران و فعالیت محیط زیست کشور از غرفه این شرکت را مثبت ارزیابی نمود و اطمینان داد با استمرار دیدگاه های موجود مدیریتی میتوان به توسعه پایدار منطقه چابهار و شکل گیری قطب سوم پتروشیمی ایران همگام با حفظ محیط زیست بیش از پیش امیدوار بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار