گوش‌به‌زنگ سفارش هیچ‌کس در انتخابات نباشید

کد خبر: ۳۸۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۲ 04 March 2017
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، گفت: گوش‌به‌زنگ سفارش این‌وآن در انتخابات نبوده و به گذشته و عملکرد کاندیداها و افراد نگاه کنید و بدون مطالعه رأی ندهید.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله «غلامعلی نعیم‌آبادی» ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس اظهار کرد: مردم جامعه ما باید موضوع خمس را جدی بگیرند و بدانند که خمس حق امام زمان(عج) است و نباید برخی با لحن مسخره بگویند خمس را آخوندها می‌خورند، چون این فکر و لحن بسیار زشت و متعلق به دشمنان است.

وی با بیان این‌که از محل خمس‌هایی که در استان هرمزگان پرداخت شده تاکنون دو حوزه علمیه، 10 مسجد، تعدادی مدرسه و حمام ساخته شده است، افزود: به‌واسطه همین پول‌های خمسی که مردم پرداخت می‌کنند، علما و روحانیون و حافظان دین توانسته‌اند از مرزهای اعتقادی کشور دفاع کنند و حرف حق و حقیقت را بزنند.

امام‌جمعه بندرعباس با اذعان به این‌که بخشی از خمس به نگهبانان دین تعلق می‌گیرد، ادامه داد: ما روحانیون وابسته به هیچ دولتی نبوده و هر دولتی را که بخواهیم بدون واهمه نقد می‌کنیم و تنها خط قرمز ما رهبری است و عالمان دین مستقل هستند.

نعیم‌آبادی با اشاره به موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تصریح کرد: انتخابات با اطاعت فرق داشته و به معنای شناخت دقیق کاندیدا و برگزیدن با تحقیق و مطالعه است.

وی ضمن درخواست از نمازگزاران مبنی بر این‌که گوش‌به‌زنگ سفارش این‌ و آن در انتخابات نباشند، اضافه کرد: به گذشته و عملکرد کاندیداها و افراد نگاه کنید و بدون مطالعه رأی ندهید.

امام‌جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: حتی اگر فردی دشمن شماست اما در او لیاقت و توان برای جایگاهی خاص می‌بینید به او رأی بدهید و فرد اصلح را انتخاب کنید.

نعیم‌آبادی با اشاره به روز درختکاری (15 اسفند) خاطرنشان کرد: به درختان به‌عنوان میوه و سایه نگاه نکنید بلکه بدانید درختان نقش کارخانه اکسیژن را برای زمین ایفا می‌کنند.

وی در خصوص روز نیکوکاری یادآور شد: از همه نمازگزاران می‌خواهم تا در این روز نگاهی به دیگران به‌خصوص نیازمندان داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار