پذیرایی 460 ستاد خدمات سفر از مسافران نوروزی در سراسر کشور

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: 460 ستاد خدمات سفر در شهرستانهای سراسر کشور مسئولیت پذیرایی از مسافران و زائران نوروزی را بر عهده دارند. 460 ستاد خدمات سفر از مسافران نوروزی در سراسر کشور پذیرایی می کنند
کد خبر: ۳۹۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 22 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، به نقل از ایرنا،مرتضی رحمانی موحد روز چهارشنبه در جریان بازدید از خدمات رسانی به مسافران نوروزی در کمپ غدیر مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ستاد ها با توجه به شمار مسافران و تغییر شرایط آب و هوایی خدمات خود را ارائه می کنند. 
وی ادامه داد: تلاش شده امسال مردم ایران نوروز متفاوتی را در سراسر کشور به لحاظ ارائه خدمات سفر تجربه کنند.
رئیس ستاد کشوری خدمات سفر گفت: در طول چهار سال گذشته در این حوزه هماهنگی و انسجام مناسبی بین سازمانهای دولتی در سراسر کشور بوجود آمده است.
وی همچنین آمادگی مشهد را برای پذیرایی از مسافران نوروزی قابل توجه توصیف و بیان کرد: این کلانشهر به دلیل مدیریت مناسب و حجم ورودی زائران و گردشگران در طول سال، از تجربه مناسبی در این زمینه برخوردار است.
رحمانی موحد افزود: در شهر مشهد چهار نقطه برای پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده که در این مکانها خدمات مناسبی ارائه می شود.
وی ادامه داد: تاکنون هیچگونه مشکلی در پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی بوجود نیامده و برای آسایش زائران چه به صورت چادر و چه در کانکسها شرایط مناسبی آماده شده است.
معاون سازمان میراث فرهنگی به هماهنگی مجموعه های مختلف خراسان رضوی برای پذیرایی از مسافران نوروزی اشاره و بیان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر در این استان تا پایان تعطیلات به ارائه خدمات مسافران نوروزی خواهد پرداخت.
وی همچنین از چادرهای مستقر در کمپ غدیر مشهد و ایستگاه زائر منطقه هفت واقع در پلیس راه مشهد - نیشابور بازدید کرد.
تاکنون افزون بر چهار میلیون و 300 هزار مسافر نوروزی وارد خراسان رضوی شده اند. مقصد دو میلیون 600 هزار نفر از این مسافران شهر مشهد بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار