گرانی به بازار پیاز رسید/ احتمال کاهش قیمت تا 15 روز آتی

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از بالا بودن قیمت پیاز تا پانزده روز آینده خبر داد و گفت: تا 15 روز آینده که پیازهای تولید شده در فلاورجان اصفهان وارد میادین تره بار شود و قیمت‌ها کاهش یابد، وضعیت قیمت پیاز در بازار به همین منوال خواهد بود.
کد خبر: ۴۳۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶ 28 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری میزان،حسین مهاجران در ارتباط با قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار اظهار کرد: هرکیلو هندوانه در بازار بین 400 تومان تا یک هزار تومان، طالبی بین یک هزار و 500 تا 2 هزار و 500 تومان، ملون بین یک هزار تا 2 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی افزود: قیمت هر کیلو سبزی آش، قرمه و پلو در بازار تره بار حدود یک هزار تا یک هزار و 500 تومان عرضه می‌شود و هر کیلو سبزی خوردن حدود یک هزار تا 2 هزار و 500 تومان است.

وی خاطرنشان کرد: هر کیلو موز بین 4 هزار و 700 تا 4 هزار و 500 تومان در بازار و کیوی از 3 هزار و 500 تا 5 هزار و 500 تومان و همچنین زردآلو بین 4هزار تا 12 هزار تومان و گوجه درختی شمال 2 هزار تومان و مابقی میوه‌ها بین 4 هزار تا 12 هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

مهاجران گفت: قیمت توت فرنگی گرگانی بین 4 هزار تا 7 هزار تومان و گلخانه‌ای کرج بین 9 هزار تا 13 هزار تومان به دست خریدار می‌رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان این که علت افزایش قیمت پیاز در میادین تره بار وابستگی به تولیدات شهر دزفول بوده است گفت: پیاز به علت یک مرحله‌ای بودن تولید قیمت آن بین 2 هزار تا 3 هزار و 500 تومان رسیده است که علت آن تمام شدن تولیدات سایر نقاط کشور مانند بوشهر و بندر عباس است.

وی ادامه داد: تا 15 روز آینده که پیازهای تولید شده در فلاورجان اصفهان وارد میادین تره بار شود و قیمت‌ها کاهش یابد، وضعیت قیمت پیاز در بازار به همین منوال خواهد بود.

مهاجران خاطر نشان کرد: گرانترین میوه موجود در بازار گیلاس تک دانه بوده که هر کیلو بین 18 هزار تا 20 هزار تومان عرضه می‌شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار