مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان خبر داد

واژگونی پراید در محور مهدی‌شهر- سمنان/ راننده خودرو نجات یافت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از واژگونی پراید و نجات راننده آن توسط آتش‌نشانان در محور مهدی‌شهر- سمنان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 08 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، سعید اسماعیل‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: روز گذشته طی تماس شهروندان و خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر واژگونی خودروی پراید در جاده مهدی‌شهر- سمنان و محبوس شدن راننده داخل خودرو، با سرعت عمل و اقدام به‌موقع آتش‌نشانان ایستگاه شماره یک، راننده خودرو نجات یافت.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده خودروی پراید که فردی 37 ساله بود، توسط نیروهای آتش‌نشانی امدادرسانی شد و نجات پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از اعزام یک دستگاه خودرو به همراه پنج نفر آتش‌نشان برای امدادرسانی این حادثه خبر داد و عنوان کرد: این حادثه در ساعت 18:40 دقیقه به سامانه 125 اعلام شد و گروه در کمترین زمان ممکن با حضور در محل و انجام اقدامات اولیه ازجمله قطع جریان برق خودرو و بستن شیر گاز و ایمن‌سازی محل، عملیات امدادرسانی را آغاز کردند.

اسماعیل‌پوردر نحوه توضیح امدادرسانی این حادثه تشریح کرد: اعضای تیم اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که خودروی پراید بر اثر سرعت زیاد و عدم کنترل راننده واژگون شده است که نیروها پس از ایمن‌سازی محل و خودرو، فرد حادثه‌دیده را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند و نیروهای امدادی پس از انتقال خودرو به پارکینگ توسط عوامل انتظامی و اطمینان خاطر از ایمنی محل به عملیات خود پایان دادند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه و فاصله مجاز قانونی با خودروهای جلویی رانندگی کنند تا از بروز حوادث این‌چنینی جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار