مدیرکل حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری سمنان تأکید کرد

لزوم پیگیری جدی برای عملیاتی شدن طرح‌های سرمایه‌گذاری در سمنان

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری سمنان بر لزوم پیگیری جدی مسؤولان برای عملیاتی شدن طرح‌های سرمایه‌گذاری در این استان تأکید کرد.
کد خبر: ۴۵۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 13 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، منوچهر صادقی امروز در حاشیه برگزاری جلسه بررسی آخرین وضع طرح‌های سرمایه‌گذاری استان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان سمنان با اشاره به وضع فعلی سرمایه‌گذاران اظهار کرد: پس از سال 94،هفت نشست تخصصی در این راستا برگزار شد که منجر به انعقاد 7 هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه بین دستگاه‌های مختلف اجرایی و بخش خصوصی در قالب‌های مختلف در بخش کشاورزی، صنعت، معدن، گردشگری و زیرساخت‌ها شده است.

وی با اشاره به لزوم پیگیری برای عملیاتی شدن این تفاهم‌نامه‌ها توسط مدیران استانی بیان کرد: جلساتی برای پاسخ‌گویی به مطالبات بخش خصوصی برگزار و با حضور مدیراندستگاه‌های اجرایی روند چگونگی کارها پیگیری می‌شود.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری سمنان با اشاره به مشکلات طرح‌های مختلف تصریح کرد: برای عملیاتی شدن طرح‌ها پیگیری‌های جدی‌تر صورت می‌گیرد و با اختصاص زمان، مشکلات مطرح‌شده در زمینه تأمین آب، برق و گاز و.. برطرف خواهد شد.

صادقی با اشاره به بررسی روند سرمایه‌گذاری واحد مرغ تخم‌گذار سمنان، اظهار کرد: فعالیت سرمایه‌گذار رو به اتمام است و خدماتی که دستگاه‌ها ملزم به ارائه آن هستند، در این جلسه موردبررسی قرار گرفت وتمهیداتی نیزبرای پیگیری مطالبات سرمایه‌گذاران در بخش تأمین آب، گاز و برق اندیشیده شده است.
وی با اشاره به بررسی روند سرمایه‌گذاری یک شرکت فرآورده‌های نسوز در استان سمنان، خاطرنشان کرد: این یک طرحی معدنیبا سرمایه‌گذاری بیش از 300 میلیون دلار است که برای رفع مشکلات این واحد در سطحاستانی، حوزه ملی و بین‌المللی اعلام آمادگی شدتا اینطرح در استان عملیاتی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار