تشکر مولوی عبدالحمید از مقام معظم رهبری/ فرمان حضرتعالی تاریخی، حکیمانه، فصل الخطاب و مایه مسرت دوستان و یأس دشمنان است + تصویر نامه

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان و مدیر دارالعلوم زاهدان با ارسال نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از «فرمان تاریخی، حکیمانه و فصل‌الخطاب» ایشان تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۹۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵ 08 September 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مولوی عبدالحمید در پی دریافت پاسخ نامه‌ای که به رهبر معظم انقلاب نوشته بود و طی آن برخی برخی مشکلات اهل سنت در ایران را برشمرده بود و خواستار فرمان معظم له در این زمینه گردیده بود، نامه‌ای در تشکر از پاسخ صریح و حکیمانه ایشان ارسال کرد.
تشکر مولوی عبدالحمید از مقام معظم رهبری/ فرمان حضرتعالی تاریخی، حکیمانه، فصل الخطاب و مایه مسرت دوستان و یأس دشمنان است + تصویر نامه 

متن نامه‌ی تشکر مولوی عبدالحمید از رهبر معظم انقلاب بدین شرح است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ـ دامت برکاتهم ـ
السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

احتراماً، فرمان تاریخی، حکیمانه و فصل‌الخطاب آن رهبر فرزانه در شرایط حساس منطقه و کشور که طی نامه شماره 1/326630 مورخ 31/05/96 بوسیله رئیس دفتر محترم حضرتعالی در پاسخ به نامه شماره 337/96 مورخ 11/05/96 اینجانب صادر و ابلاغ گردید، مأیوس‌کننده بدخواهان ایران اسلامی و مایه مسرت ملت عزیز ایران و از باقیات صالحات معظم‌له و موجب همبستگی ملی و امنیت پایدار خواهد بود.
این فرمان، تکلیف شرعی و قانونی همه مسئولان لشکری و کشوری و ارکان نظام اسلامی را در راستای اجرای عدالت و نگاه یکسان بین همه اقوام و مذاهب را تبیین و حجت را بر همه تمام کرده است.
وظیفه خود می‌دانم از این دستور صریح و ماندگار آن رهبر دلسوز و خردمند صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی نمایم و امیدوارم مدیران محترم کشور در سطوح مختلف این پیام روشن و خداپسندانه را چراغ راه‌شان قرار دهند و نسبت به رفع هر نوع تبعیض و نابرابری بین مردم شریف ایران که همه به منزله اعضای یک خانواده‌اند اقدام نمایند.
سلامتی و طول عمر همراه با موفقیت را برای آن زعیم عالی‌قدر مسئلت دارم.
(مولوی) عبدالحمید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار