حمایت امام جمعه کنگان از مذاکرات هسته ای

امام جمعه موقت کنگان گفت: عملکرد تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی در مقابل گروه 1+5 قابل تقدیر است.
کد خبر: ۴۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲ 19 June 2015
تابناک بوشهر: حجت الاسلام یوسف قاسمی در اجتماع نمازگزاران کنگانی افزود: به رسمیت نشناختن نگرانی های غیر واقعی آمریکا ، درگیر نشدن در یک فرایند طولانی و بی ضابطه و پرهیز از ایجاد روحیه پرتوقعی در غربی ها سه نکته راهبردی برای تیم مذاکره کننده کشور در ادامه مذاکرات است.

وی با ابراز تاسف از جاسوسی صورت گرفته در محل برگزاری مذاکرات هسته ای گفت: این اتفاق نامیمون جلوه ای از بی اعتمادی به آمریکایی هاست.

امام جمعه موقت کنگان با تجلیل از حضور مردم در آیین تشییع 175 شهید غواص و 100 شهید گمنام گفت: این حضور باشکوه و کم نظیر جلوه ای مثال زدنی از پایبندی ملت ایران به راه و آرمان های شهدای والامقام بوده است.

قاسمی افزود: خوی وحشی گری سعودی ها و شکستن حرمت ماه رمضان در یمن قابل پذیرش هیچ وجدان بیداری نیست.

قاسمی در بخش دیگر به برگزاری برخی همایش های سیاسی در شهرستان کنگان اشاره کرد و گفت: نباید فضای همدلی و همگرایی در شهر مخدوش و مردم دچار سیاست زدگی شوند.

وی همچنین بر لزوم توجه به جایگاه مراجع عظام تقلید بعنوان فقهای دین و پرهیز از هرگونه اظهار نظر غیرمسوولانه در خصوص ایشان تاکید کرد.

تجلیل از مقام شامخ شهید متفکر و مجاهد دانشمند دکتر مصطفی چمران ، لزوم توجه جدی به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و برخورد جدی با مظاهر روزه خواری علنی از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه های نماز جمعه کنگان بود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار