استعفای پنج مدیر برای شرکت در انتخابات

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: پنج نفر از مدیران ستادی و صف این استان برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از مسوولیت خود استعفا دادند.
کد خبر: ۵۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹ 26 June 2015
تابناک بوشهر: فتح الله حقیقی  رییس ستاد انتخابات استان  افزود: این افراد شامل سه نفر از مشاوران استاندار، یک مدیرکل ستادی و یک معاون فرماندار است.

وی یادآورشد: براساس ماده 29 قانون انتخابات مدیرانی که قصد شرکت در انتخابات داشته باشند باید شش ماه قبل از برگزاری انتخابات استعفای خود را تقدیم مسوولان مربوطه کنند.

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: درهفتم اسفندماه امسال دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری به طور همزمان برگزار می شود.

وی گفت: انتخابات ده مرحله دارد که هم اینک در مرحله نخست آن هستیم و ستاد انتخابات در این استان تشکیل شده است و فعالیت خود را براساس تقویم زمانی ابلاغی از وزارت کشور شروع کرده است.

حقیقی یادآورشد: احکام رییس و جانشین ستاد و کمیته های استعلامات، فناوری اطلاعات،اخبار و اطلاعات و حقوقی و انتخابات ، مالی و پشتیبانی و رییس ستاد امنیت از سوی استاندار بوشهر صادر و ابلاغ شده است.

وی گفت: هدف ما برگزاری انتخاباتی سالم ، رقابتی و با حضور پرشور و حداکثری مردم و بدور از هرگونه چالش های امنیتی است.

رییس ستاد انتخابات استان بوشهرافزود:همه ما مسوولان برگزاری انتخابات، گروهها، احزاب سیاسی و نهادهای مدنی، کاندیداها و طرفداران باید با عزم ملی فضا را برای حضور پرشور انتخاباتی فراهم کنیم .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار