کمک 80 میلیاردی نیک اندیشان فرهنگ ساز شیراز

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز از کمک ۸۰ میلیارد ریالی نیک اندیشان شهرساز و فرهنگ‌ساز شیرازی به انجام امور عمرانی و فرهنگی در این کلان‌شهر خبر داد.
کد خبر: ۵۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲ 27 June 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:سیدعبدالرضا دستغیب اظهار داشت: در حال حاضر با اعتباری افزون بر 80 میلیارد ریال شش پروژه بزرگ توسط نیک‌اندیشان شهرساز و فرهنگ‌ساز در دست اجرا است که تاکنون چند طرح آن شامل ساخت سقاخانه، کتابخانه و نمازخانه در بوستان‌های مختلف شهر شیراز افتتاح شده است.

وی بیان کرد: طرح‌های دیگری که توسط نیک‌اندیشان شهرساز و فرهنگ‌ساز شهر شیراز فعال است شامل ساخت درمانگاه و ساخت مرکز اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار است که با افتتاح آن تاثیر بسزایی در ایجاد اشتغال و مشارکت‌های اجتماعی زنان در جامعه دارد.

دستغیب با اشاره به اینکه ایده تشکیل مجمع خیرین شهرساز فرهنگ‌ساز توسط شهردار شیراز مطرح شد افزود: این مجمع نیز می‌توانند همانند مجامع دیگر خیران تامین سلامت و مدرسه‌ساز استان فارس که از شیراز بنا نهاده شده در کشور به الگو تبدیل و در استان‌های مختلف راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: ساخت سقاخانه، وضوخانه، سرویس‌های بهداشتی در نقاط مختلف شهر و ساخت بوستان‌های محله‌ای، فرهنگ‌سرا، مسجد، نمازخانه در بوستان‌ها و حتی بوستان‌های بزرگ شهری نیز در برنامه‌های مجمع خیرین فرهنگ‌ساز و شهرساز شیراز قرار دارد.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز از اهداف این مجمع را مشارکت مردم در راستای حفظ و نگهداری اداره شهر توسط شهروندان دانست و گفت: مشارکت در ساخت‌وسازهایی که بر ارتقای فرهنگ و آگاهی شهروندان اثرگذار باشد توسط این مجمع دنبال می‌شود.

دستغیب خاطرنشان کرد: تمام شهروندان نیک‌اندیش شیرازی که تمایل به عضویت در مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز دارند می‌توانند با پرداخت سالانه حق عضویت در امور خیر مجمع، شرکت ‌‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار