تاکنون 70درصد از سهم تعهد اشتغال استان سمنان عملیاتی شد

به گزارش تابناک سمنان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع بانکی استانداری سمنان با اشاره به اینکه 30 درصد از سهم اشتغال این استان تا پایان سال جاری محقق می‌شود، گفت : تاکنون 70 درصد از سهم اشتغال تعیین شده برای استان محقق شد.
کد خبر: ۵۴۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲ 26 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد همتیان روز سه شنبه در نهمین جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان در سالن جلسات بانک ملت شعبه 17 شهریور سمنان با تأکید بر ادامه هم‌افزایی نهاد‌های اجرایی در پایداری سهم اشتغال استان، افزود: تلاش می‌شود شرایطی در استان ایجاد شود که در بحث اشتغال یاریگر استان‌های دیگر هم باشیم.


وی استان را برای سرمایه‌گذاری و تولید، مثبت ارزیابی کرد و اظهارداشت : این شرایط مطلوب حاصل همت و تلاش همگانی بوده که به برگزاری هشت همایش داخلی با سرمایه‌گذاری بابیش از هفت هزار و ‌150 میلیارد تومان منجر شده است.


وی با بیان این که با پیگیری‌های مستمر 42 درصد از تفاهم‌نامه‌ها عملیاتی شده است ، اضافه کرد: در همایش سرمایه‌گذاری خارجی هم ببیش از 67 تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذاراران خارجی منعقد شده که فضای جدیدی در استان ایجاد خواهد کرد.


همتیان خاطرنشان کرد : در سال جاری 900 هزار میلیارد ریال اعتبارات تسهیلات برای رونق واحد‌های تولیدی استان اختصاص یافته است که شبکه بانکی باید در جذب اعتبارات فعال‌تر شوند.


وی ادامه داد : مدیران شعب بانک‌ها باید در امر ارایه تسهیلات با انعطاف بیشتری برخورد و با سرعت عمل بیشتری به مطالبات پاسخ دهند تا زمینه برای تولید و اشتغال بیشتر در استان فراهم شود.


در این نشست، درباره استمرار انسجام و پشت کار گروه اقتصادی استان سمنان، چگونگی مدیریت بهتر شعب بانک‌ها، سرعت در ارایه تسهیلات در امر رونق تولید، حل مشکلات با استفاده از ظرفیت‌های درون سازمانی بحث و تبادل ‌نظر شد.

استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید سال 96، از نظر تعداد رتبه نخست و از نظر مقدار رتبه سوم در کشور را داراست ،در سال جاری بیش از 226 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 399 واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شده است. 


بیش از 2 هزار واحد تولیدی استان متقاضی تسهیلات شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار