اجرای بیش از ۵ هزار برنامه دهه فجر در ایلام

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: کارآمدی نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبیین می‌شود.
کد خبر: ۵۵۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 14 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» اظهار کرد: دهه فجر فرصتی مناسب و تاریخ برای انتشار و بازگویی معارف و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی در ابعاد گوناگون است .

وی با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد میلاد انقلاب اسلامی، برنامه‌ریزی ویژه در استان ایلام انجام‌ شده است، افزود: ستاد دهه فجر در مرکز استان و در شهرستان‌های استان تشکیل‌ شده و 22 کمیته در مرکز استان وظیفه همکاری و برگزاری فعالیت‌های ویژه در طول ایام‌الله دهه فجر را خواهند داشت .

چراغی‌پور با تأکید بر اینکه در شهرستان‌ها نیز 17 کمیته در برگزاری برنامه‌های دهه فجر مشارکت خواهند داشت، گفت: بیش از 5 هزار برنامه در مناطق شهری و روستایی استان از 12 بهمن تا 22 بهمن اجرا می‌شود و با توجه به اینکه این ایام با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف است از 12 تا 18 بهمن رویکرد برنامه‌ها باهدف تبیین شخصیت و سیره آن حضرت خواهد بود .

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام یادآور شد: هماهنگی‌های لازم با مساجد، هیئت‌های مذهبی و نهادهای مختلف برای برگزاری برنامه‌های ویژه ایام فاطمیه در دهه فجر صورت گرفته است و جشن‌های ویژه پیروزی انقلاب اسلامی از 18 تا 22 بهمن نیز برگزار خواهد شد .

وی در پایان اظهار کرد: ماحصل این برنامه‌ها حضور پرشور و گسترده مردم ولایتمدار استان ایلام در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار